Orientana: nasze atuty to naturalność i egzotyka

Orientana: nasze atuty to naturalność i egzotyka

Co dziś wyróżnia poszczególne marki kosmetyczne? Z jakimi trendami dany brand współgra? Co jest jego niepodważalnym atutem? Co zmieniła pandemia w kwestii dbania o siebie?

Anna Wasilewska, prezes zarządu Orientana:

W czasie pandemii więcej klientów zaczęło chętniej sięgać po kosmetyki naturalne, zwracając uwagę na aspekt zdrowotny ich używania. Zaczęliśmy dbać o zdrowie, nie tylko budując odporność naturalnymi ekstraktami i suplementami, ale też stosując kosmetyki o naturalnych składach. Coraz częściej to naturalny skład na etykiecie jest motywem do podjęcia decyzji zakupowej.

Pandemia spowodowała także, iż mieliśmy więcej czasu na pielęgnację, a mniejsze potrzeby związane z makijażem. Zamknięcie salonów fryzjerskich spowodowało, że zaczęliśmy wykonywać niektóre zabiegi w domu. W Orientana zaobserwowaliśmy znaczny wzrost sprzedaży kosmetyków do pielęgnacji włosów, z którymi można uzyskać efekt jak po wizycie w salonie fryzjerskim. Sporo osób rozpoczęło swoja przygodę z olejowaniem włosów i przekonało się do rewelacyjnych efektów.  Wiele kobiet zdecydowało się też po raz pierwszy zafarbować włosy samodzielnie Bio Henną Orientana. Mamy pozytywny feedback od tych, którzy po raz pierwszy zafarbowali włosy naszymi Bio Hennami i wiemy już,  że ich sposób koloryzacji włosów zmienił się na całkowicie naturalny.

Zakaz podróżowania spowodował, że częściej też poszukiwaliśmy kosmetyków, dzięki którym mogliśmy przypomnieć sobie najwspanialsze egzotyczne wakacje. Dostajemy mnóstwo opinii od naszych klientów, że w czasie stosowania kosmetyków Orientana dzięki zapachom trawy cytrynowej, drzewa sandałowego, jaśminu czy po prostu orientalnych ziół  mogą przez chwilę poczuć się jak kiedyś w Tajlandii czy na Bali.

Zapach, ale taki pochodzący z naturalnych składników stał bardzo ważnym aspektem pielęgnacji, a także elementem aromaterapii dającym pocieszenie w trudnych chwilach.

# Raporty tematyczne
 reklama