Oreka: wyróżnia nas minimalizm, wielofunkcyjność i bycie eko

Oreka: wyróżnia nas minimalizm, wielofunkcyjność i bycie eko

Co dziś wyróżnia poszczególne marki kosmetyczne? Z jakimi trendami dany brand współgra? Co jest jego niepodważalnym atutem? Co zmieniła pandemia w kwestii dbania o siebie?

Izabela Zawisza, CEO OREKA Laboratories:

Na rynku niewątpliwym atutem jest skuteczne działanie (poparte badaniami i testami produktów), naturalny skład i produkty przyjazne środowisku. Jest to trend wzrastający i zapewne długotrwały.

Marka OREKA doskonale wpisuje się w nowoczesne trendy i potrzeby klienta – jest minimalistyczna, kosmetyki są wielofunkcyjne i potrafią zastąpić kilka produktów, co znacznie ogranicza zajęte miejsce i ilość plastiku w łazience. Dodatkowo są biodegradowalne i zapakowane w kartoniki, które również są ekoopakowaniami. Nasza myśl przewodnia to „Zostaw po sobie tylko dobry ślad” – i taki też chcemy zostawić. Jedynie taki. Jako OREKA angażujemy się w liczne akcje charytatywne, a nasze produkty nie obciążają planety. Są wyprodukowane w pełnym poszanowaniu dla środowiska, całkowicie bezwodne, małe i wydajne, dzięki skoncentrowanej formule. Największym jednak atutem jest nasza innowacyjność, OREKA Laboratories przedstawiła klientom pierwsze na rynku biodegradowalne kostki do demakijażu.

# Raporty tematyczne
 reklama