Make Me Bio: dajemy gwarancję na każdy zakup - tym budujemy zaufanie klientów

Make Me Bio: dajemy gwarancję na każdy zakup - tym budujemy zaufanie klientów

Co dziś wyróżnia poszczególne marki kosmetyczne? Z jakimi trendami dany brand współgra? Co jest jego niepodważalnym atutem? Co zmieniła pandemia w kwestii dbania o siebie?

Anna Urbańska-Błaszczyk, współwłaścicielka Make Me Bio:

Polski rynek kosmetyczny na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy uległ wielu zmianom. Znaczący wpływ miała na to pandemia. Zauważyliśmy, że konsumenci coraz częściej dokonują świadomych i przemyślanych zakupów. Impulsywność i kupowanie „na zapas” idą w niepamięć.

W ostatnim czasie dostajemy znacznie więcej pytań dotyczących właściwości produktów czy dopasowania. Klienci częściej wyrażają swoje obawy przed zakupem nieznanego im kosmetyku.

Ze względu na zamknięcie galerii handlowych i sklepów wielopowierzchniowych większość z nas całkowicie przerzuciła się na zakupy w sieci. W przypadku zakupu nowego kosmetyku przez Internet decyzja nie jest prosta. Nie mamy możliwości poznać zapachu produktu, jego konsystencji itd. Możemy zdać się na opinie innych, jednak nie zawsze będą one trafne. Musimy pamiętać, że ostatecznie to nasza skóra zadecyduje czy produkt jest idealnie dopasowany do jej potrzeb.

Dlatego bardzo trudno nam reagować na coraz częściej pojawiające się pytania: czy ten produkt sprawdzi się na mojej skórze, czy nie będzie jej zapychać/obciążać. Na to czy kosmetyk będzie idealny, wpływa wiele różnych czynników jak np. odpowiednie oczyszczanie i przygotowanie skóry do kolejnych etapów pielęgnacji.

Postanowiliśmy powiedzieć o tym głośno: idealny produkt dopasowanych do potrzeb wszystkich nie istnieje!

Każdy z nas jest wyjątkowy, tak samo jak nasza skóra. Mimo podobnych tendencji, potrafi się diametralnie różnić. Dlatego postanowiliśmy ułatwić naszym odbiorcom odkrywanie świata naturalnej pielęgnacji, wprowadzając 30-dniową gwarancję na każdy z produktów. Jeżeli zakupiony przez klientkę/ta produkt nie będzie dopasowany do potrzeb jej/jego skóry, ma ona/on możliwość jego zwrotu w ciągu 30 dni od zakupu. W ten sposób jako pierwsza marka kosmetyków naturalnych w Polsce wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom klientów, w trudnym dla nas wszystkich pandemicznym czasie.

# Raporty tematyczne
 reklama