Elfa Pharm Polska: Postawiliśmy na mniejsze i dedykowane zestawy świąteczne

Elfa Pharm Polska: Postawiliśmy na mniejsze i dedykowane zestawy świąteczne

Joanna Myszka, PR & marketing manager Elfa Pharm Polska:

Nie jest żadną tajemnicą, że wraz z początkiem wakacji, w naszej branży żyjemy już świętami, a w zasadzie znaną wszystkim gorączką świątecznych zakupów.

Oczywiście my także zauważyliśmy ogromną siłę kalendarzy adwentowych (już kilka lat temu), natomiast nie zdecydowaliśmy się skorzystać z tej subkategorii w tym roku. Dlaczego? Postawiliśmy na to, o co prosili nas nasi klienci bezpośrednio, czyli mniejsze i dedykowane zestawy świąteczne. Oczywiście szczegółów jeszcze nie zdradzamy, ale zapewniamy, że zestawy będą nie tylko piękne, ale także w przystępnych cenach.

Trendy (np. właśnie na kalendarze adwentowe) to jedno, ale drugą sprawą są koszty. Produkcja pięknego kalendarza adwentowego jest niezwykle kosztowna, a co za tym idzie, cena na półce sklepowej także musi być wysoka. Wiemy, że nasi konsumenci preferują niższe ceny, dlatego też w okresie przedświątecznym wyjdziemy do nich z odpowiednim rozwiązaniem. Uważamy też, że czas okołoświąteczny jest związany niestety z nadmiernym konsumpcjonizmem i niepotrzebnym wydawaniem pieniędzy, dlatego sami będziemy komunikować klientom, aby nie podejmowali decyzji zakupowych zbyt pochopnie. Święta są piękne, a prezenty wspaniałe, natomiast ważne jest, aby w tym wszystkim się nie zatracić.

Nie dziwi już nikogo fakt, że zakupy e-commerce stają się coraz popularniejsze, zwłaszcza w gorącym, świątecznym okresie, który my zauważamy już od początku listopada, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby jak najbardziej ułatwić zakupy na www.elfa-pharm.pl. Przede wszystkim, zaczynamy już niedługo od wdrożenia nowej, ulepszonej wersji naszego e-sklepu, gdzie zakupy robione nawet na telefonie będą bardzo proste, szybkie i przyjemne. Zapewniamy także kilka możliwości szybkich dostaw tak, aby każdy wybrał odpowiednią do siebie, a przede wszystkim zamierzamy komunikować, aby nie czekać z zakupami na ostatnią chwilę – bo właśnie wtedy, w tej „ostatniej chwili” jest czas na celebrację, relaks i inny rodzaj przygotowań świątecznych.

fot. unsplash.com
# Raporty tematyczne
 reklama