Jak udowadnia rynek, różnicowanie oferty pod kątem zasobności nabywcy jest niezbędne. Myślę, że dużą popularnością będą się cieszyć także indywidualnie dobierane zestawy produktów (zarówno do potrzeb pielęgnacyjnych, ale też możliwości finansowych osoby kupującej prezent), oferowane w pięknych opakowaniach. W tym roku zaproponujemy naszym klientom także i takie rozwiązanie, zarówno w sklepach stacjonarnych jak i on-line. Planujemy wspierać naszych odbiorców w wyborze odpowiednich produktów dla osoby obdarowanej, więc klienci będą mogli liczyć na nasze świąteczne porady, a tym samym zminimalizować ryzyko zwrotu prezentu po jego wręczeniu.
Naszym zdaniem konsumenci zwracają uwagę przede wszystkim na zawartość zestawów, która musi być atrakcyjna i spójna (dla danego rodzaju cery, o jednolitej linii zapachowej), ale z pewnością to, jak zestaw jest zapakowany i jak będzie prezentował się pod choinką ma również wielkie znaczenie.