Było, jest, będzie - coroczna sonda branży kosmetycznej -  mówi Paweł Kosowicz, Yope

Było, jest, będzie - coroczna sonda branży kosmetycznej - mówi Paweł Kosowicz, Yope

Jak co roku prezentujemy cykl "Było, jest, będzie". Jakie wydarzenia z roku 2018 firmy kosmetyczne uważają za najważniejsze i co mają w planach na rok 2019? Przeczytajcie!

Paweł Kosowicz, prezes zarządu Profile Group, współwłaściciel marki Yope

Najważniejszym wydarzeniem dla mojej firmy w 2018 roku było…

W 2018 zaczęliśmy na poważnie przygodę z eksportem. Przestaliśmy sprzedawać ilości walizkowe, a weszliśmy do kilku poważnych sieci handlowych w Europie.

Odbiór z tych rynków jest pozytywny. Mamy zatem teraz dużą wiarę, że naprawdę mamy moc, aby tworzyć markę globalną.

Lokalnie udało nam się otworzyć pierwszy butik marki Yope w Warszawie, w którym klienci mają możliwość poznać pełną ofertę marki Yope i poczuć jej klimat. Ta przestrzeń ma znaczenie wizerunkowe.

W 2019 nasze kluczowe cele biznesowe to…

Wzrost rozpoznawalności marki na rynku polskim, ugruntowanie pozycji na rynku niemieckim i brytyjskim, rozwój sprzedaży na rynku japońskim, UE i amerykańskim.

Nieustannie będziemy także rozwijać portfolio marki i przyciągać do niej nowych konsumentów.

Hitami sprzedaży w naszej ofercie obecnie są…

Nasze tegoroczne wdrożenie - szampony i odżywki.

Rynkowe trendy, które mocno oddziałują na branżę kosmetyczną to…

Rosnące znaczenie trendu eko i ograniczanie negatywnego wpływu na środowisko naturalne

# Raporty tematyczne
 reklama