Jak co roku prezentujemy cykl "Było, jest, będzie". Jakie wydarzenia z roku 2018 firmy kosmetyczne uważają za najważniejsze i co mają w planach na rok 2019? Przeczytajcie!
Paweł Kosowicz, prezes zarządu Profile Group, współwłaściciel marki Yope
Najważniejszym wydarzeniem dla mojej firmy w 2018 roku było…
W 2018 zaczęliśmy na poważnie przygodę z eksportem. Przestaliśmy sprzedawać ilości walizkowe, a weszliśmy do kilku poważnych sieci handlowych w Europie.
Odbiór z tych rynków jest pozytywny. Mamy zatem teraz dużą wiarę, że naprawdę mamy moc, aby tworzyć markę globalną.
Lokalnie udało nam się otworzyć pierwszy butik marki Yope w Warszawie, w którym klienci mają możliwość poznać pełną ofertę marki Yope i poczuć jej klimat. Ta przestrzeń ma znaczenie wizerunkowe.
W 2019 nasze kluczowe cele biznesowe to…
Wzrost rozpoznawalności marki na rynku polskim, ugruntowanie pozycji na rynku niemieckim i brytyjskim, rozwój sprzedaży na rynku japońskim, UE i amerykańskim.
Nieustannie będziemy także rozwijać portfolio marki i przyciągać do niej nowych konsumentów.
Hitami sprzedaży w naszej ofercie obecnie są…
Nasze tegoroczne wdrożenie - szampony i odżywki.
Rynkowe trendy, które mocno oddziałują na branżę kosmetyczną to…
Rosnące znaczenie trendu eko i ograniczanie negatywnego wpływu na środowisko naturalne