W roku, w którym świętujemy okrągłe pięciolecie marki Semilac, dostępni jesteśmy na 5-ciu kontynentach w 35 krajach na świecie.
Po ponad 2 latach wytężonych prac z ekspertami branży make-up i czołowymi dostawcami z Francji i Włoch, opracowaliśmy produkty, które swoją jakością dorównują markom selektywnym, jednocześnie pozostając bardzo konkurencyjnymi cenowo.
Dla naszych konsumentek marka Semilac to coś znacznie więcej niż znakomita jakość produktów. To wiarygodność we wszystkich aspektach związanych z jej funkcjonowaniem.
W ramach rozwoju biznesu planujemy dalszy rozwój sieci franczyzowej. To sprawdzony koncept, który pozwolił nam zamknąć 2018 rok z liczbą ponad 110 wysp handlowych.
Wśród naszych klientów wciąż są osoby, które nie znają regulacji dot. testowania na zwierzętach, parabenów czy nadużywanych w nieuprawniony sposób formulacji x-free.
Dlatego komunikujmy się rzetelnie, aby zapobiec powstawaniu kolejnych mitów i nieprawd, które rujnują obraz kategorii oraz wszystkich producentów.