Zew for Men zwieksza eksport na Zalando i Amazonie
Zew for Men zwieksza eksport na Zalando i Amazonie

Marka ZEW for men, ceniona na polskim rynku kosmetycznym za innowacyjne, naturalne kosmetyki dla mężczyzn z rodzimymi składnikami aktywnymi, takimi jak węgiel drzewny z Bieszczad czy czarna huba, sukcesywnie podbija kolejne zagraniczne rynki.

W czerwcu 2020 roku marka rozszerzyła swoją ofertę na wszystkich europejskich rynkach Zalando Beauty, na których jest obecna, a także rozwinęła swoją dystrybucję na świecie poprzez platformę Amazon.

ZEW for men, polska marka naturalnych kosmetyków i wysokiej jakości akcesoriów dla mężczyzn, dynamicznie rozwija swoją dystrybucję, podbijając kolejne zagraniczne rynki. ZEW for men prowadzi w Polsce sprzedaż swoich produktów w sklepie online, w sieci perfumerii Douglas, w wybranych barbershopach w całym kraju oraz w sklepach multi-brandowych online i stacjonarnych.

W październiku 2019 r. marka weszła na platformę zakupową Zalando Beauty. W czerwcu 2020 roku ZEW for men rozszerzył swoją ofertę o wybrane produkty do pielęgnacji i higienizacji na wszystkich europejskich rynkach Zalando Beauty, na których jest obecny ze swoją ofertą, tzn. w Polsce, Niemczech, Szwecji, Włoszech, Szwajcarii, Danii, Holandii, Austrii i Belgii.

Dzięki temu zagraniczni konsumenci mogą poznać takie nowości, jak: glinka do włosów z węglem drzewnym o zapachu pomarańczy i drzewa sandałowego, mydło aseptyczne ze srebrem koloidalnym czy żel antybakteryjny do rąk o męskim, korzenno-drzewnym zapachu. Współpraca z Zalando obejmuje również działania marketingowe – ZEW for men jako pierwsza polska marka dla mężczyzn znalazła się na bannerze strony głównej Zalando Beauty / Men, co oznacza dużą ekspozycję produktów polskiej marki na Zalando na wszystkich rynkach w Europie. W dalszej perspektywie strategia sprzedażowa marki zakłada rozwój dystrybucji o kolejne kraje.

- Stale rozszerzamy naszą ofertę produktową, wprowadzamy nowe linie kosmetyków dedykowane dla męskiej, wymagającej skóry i włosów. Ostatnio też, w trudnym czasie pandemii, sukcesywnie wprowadzamy na rynek produkty do higienizacji – mydło aseptyczne ze srebrem koloidalnym, czy antybakteryjne żele do rąk wyróżniające się na rynku zapachami – męskim, korzenno-drzewnym, a w wersji unisex – cytrusowym. Budowanie silnej pozycji wśród marek premium oferowanych przez jednego z pionierów sprzedaży online – Zalando, to dla nas duże wyróżnienie i ważny krok biznesowy – mówi Marcin Mróz, Head of Sales ZEW for men.

Dynamiczna ekspansja marki obejmuje również działania na platformie Amazon, na której od czerwca 2020 roku ZEW for men rozwinęło swoją ofertę kosmetyczną we Francji, Niemczech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii i Meksyku.

Dzięki współpracy z jednym z tysiąca najlepszych sprzedawców na świecie, marka powróciła w ten sposób na rynek brytyjski poprzez platformę Amazon UK, gdzie jej produkty dostępne są dla milionów odbiorców. W ramach strategii rozwoju ZEW for men docelowo planuje zwiększenie skali sprzedaży i dostępność w każdym sklepie Amazon na świecie.  

- Nasze ZEW-owe motto brzmi: Sięgamy globalnie, działamy lokalnie. Nasze kosmetyki ZEW for men produkowane są w Polsce, a stałe rozszerzanie dystrybucji o kolejne rynki zagraniczne pozwala nam dotrzeć do klientów, którzy do tej pory nie mieli szansy poznać naszej historii i niezwykłych właściwości rodzimych, polskich składników, takich jak węgiel drzewny z Bieszczad – jednego z ostatnich dzikich terenów Europy, czy czarna huba – zwana „diamentem puszczy”. To cenne i rzadkie składniki aktywne, nie tylko ze względu na swoje pochodzenie, ale też wyjątkowe właściwości. Są one atrakcyjne dla polskich klientów, ale wyróżniają markę także poza granicami kraju. Cieszymy się, że w ten sposób promujemy polskie kosmetyki i tak piękne miejsce, jak Bieszczady – komentuje Marcin Mróz.

# Eksport
 reklama