Yope rozwija eksport w Azji i Rosji

Yope rozwija eksport w Azji i Rosji

Od lipca br. produkty YOPE są dostępne w prestiżowej sieci GOLD APPLE w Rosji. To kolejny krok w umacnianiu eksportowej pozycji firmy na światowych rynkach.

GOLD APPLE to lider sprzedaży kosmetyków na rynku rosyjskim, który stawia na obsługę klienta na najwyższym poziomie. Sieć prowadzi sprzedaż w 21 sklepach stacjonarnych oraz w sklepie online. Oferta YOPE na sklepowej półce obejmuje obecnie 32 pozycje z asortymentu marki, w tym mydła, balsamy, żele pod prysznic, kremy do rąk oraz mydła i balsamy kuchenne. Już wkrótce zostanie ona powiększona o kosmetyki dla dzieci, a na jesieni do sprzedaży trafią także: seria do pielęgnacji twarzy, szampony, odżywki i maski  do włosów, linia do higieny intymnej oraz żele i szampony dla mężczyzn YOPE WOOD.

Jacek Mijakowski-  Działamy wielotorowo, dynamicznie rozwijając eksport na wielu rynkach. Mamy stabilną pozycję w Europie i wciąż zyskujemy coraz większe grono odbiorów. Współpraca z prestiżowym kontrahentem Gold Apple otwiera nam nowe możliwości ekspansji na Rosję. To rynek o największym potencjale eksportowym w regionie, a także jeden z większych rynków kosmetycznych na świecie - mówi Jacek Mijakowski, dyrektor działu eksportu YOPE, i dodaje: - Równolegle z działaniami na rynku rosyjskim wzmocniliśmy obecność YOPE w Azji. W Shinjuku Marui Main Building w Tokyo ruszył nasz pop-up store, a chwilę później uruchomiliśmy w centrum handlowym OP Mall HK w dzielnicy Tsuen Wan nasz drugi sklep w Hong-Kongu.

Produkty YOPE są obecnie dostępne w 20 krajach Europy,  m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Czechach, Słowacji oraz Holandii. W Azji firmowe butiki marki działają m.in. w Nagasaki/Japonia/ oraz Hong-Kongu.

Firma sprzedaje także swoje produkty na platformach Amazon w Niemczech i Wielkiej Brytanii.

# Eksport
 reklama