Jagoda Stachowicz, dyrektor ds. rozwoju Victoria Vynn: Marzec 2018 to kolejne międzynarodowe targi kosmetyczne, w których bierzemy udział. Cosmoprof Bolonia to dla nas bardzo ważne targi, jesteśmy tu ze stoiskiem po raz kolejny i intensywnie pracujemy nad pozyskiwaniem nowych kontaktów. Pierwszy dzień za nami. Odwiedziło nas wielu dystrybutorów, z którymi mamy przyjemność już współpracować oraz klientów, którym oferta Victoria Vynn wyjątkowo przypadła do gustu.
Kilka słów o nas. Marka Victoria Vynn jest skierowana do profesjonalnych salonów kosmetycznych. W ofercie mamy szeroką gamę lakierów hybrydowych z serii Pure oraz Gel Polish, żele budujacych Build Gel i Art Gel. Oczywiście sprzedajemy również inne, niezbędne do stylizacji paznokci produkty. Premierą, którą pokazujemy na targach w Bolonii, jest linia do pielęgnacji dłoni i ciała Hand & Body Fusion. Wkrótce do sprzedaży trafi nasz innowacyjny system do stylizacji paznokci - Master Gel.
Wystawiamy się w hali produktów do paznokci - Nailworld. Wokół mamy więc same konkurencyjne marki;-) Nie jest to dla nas problemem, bo przecież na rynku również istniejemy obok siebie. Naszym zdaniem, dla każdej marki, która ma coś wartościowego do zaoferowania, znajdzie się miejsce na rynku. My walczymy o nasze;-)
Ta hala to dla nas dobra lokalizacja, bo przychodzą tu klienci stricte zainteresowani kategorią produktów do paznokci. Nie ma zbyt wielu przypadkowych odwiedzających. A nawet jeśli są to klientki indywidualne, to też bardzo dobrze, kiedy mają okazję poznać naszą markę.
Design naszego stoiska był bardzo nowoczesny, wiele osób intrygował, dlatego zatrzymywali się choć na chwilę. Widzieliśmy, że mnóstwo osób robi zdjęcia i wrzuca z naszym hasztagiem do mediów społecznościowych. I bardzo dobrze! Im więcej pozytywnego szumu, tym dla takiej marki, jak nasza lepiej.
Chętnie uczestniczymy w imprezach targowych, bo jest to dla nas okazja do poszerzania dystrybucji, ciekawych spotkań, wysłuchania również opinii zwrotnych, które pomagają dobrze ułożyć ten biznes. A prosto z Włoch pędzimy na Beauty Vision w Poznaniu. Można więc powiedzieć, że jesteśmy w takim targowym żywiole.