Rozwijanie eksportu jest jednym z głównych założeń strategii marki Bielenda na przyszłe lata. Powodem takiego stanu rzeczy są ogromne możliwości dla rozwoju, jakie daje sprzedaż zagraniczna.
Nasze produkty docierają już do ponad 50 krajów, a liczba ta wkrótce ulegnie zwiększeniu ze względu na prowadzone rozmowy, które są także wynikiem działań związanych z targami w Dubaju. Dla nas targi w Dubaju były także okazją do spotkań z naszymi stałymi klientami.
Naszym celem jest dalszy rozwój sieci eksportu na kraje Bliskiego i Dalekiego Wschodu. Obszarem, który jest w kręgu naszego zainteresowania i niesie ze sobą duży potencjał w kategorii produktów pielęgnacyjnych to Arabia Saudyjska i Emiraty Arabskie.
Wracając jednak to targów w Dubaju, to w tym roku największym powodzeniem cieszyły się linie: Botanic Spa Rituals, Rose Care i Carbo Detox z aktywnym węglem. Zainteresowanie związane z tymi liniami wywołała z pewnością moda na naturalne składniki. Nurt tzw. powrotu do natury znany jest już na całym świecie.