- Obecna sytuacja gospodarcza i pandemia COVID-19, wymagają odłożenia Cosmoprof na przyszły rok. To trudna decyzja, ale naszym głównym celem jest zapewnienie bezpieczeństwa wystawcom i gościom oraz stworzenie im możliwości efektywnej obecności na targach - mówi Gianpiero Calzolari, prezes BolognaFiere Group.
Sektor pozostaje kluczowym i jak zapewniają organizatorzy dołożone zostaną wszelkie starania, by kolejne targi były emanacją rozwoju branży i dawały uczestnikom najlepsze możliwe perspektywy budowania relacji biznesowych.
Jako jeden z nowych projektów, mających na celu odbudowę tychże relacji, od 4 do 10 czerwca Cosmoprof Worldwide Bologna przedstawi WeCosmoprof, cyfrowy projekt, zorganizowany przy wsparciu włoskiego Ministerstwa Spraw Zagranicznych i Współpracy Międzynarodowej, ITA - Włoskiej Agencji Handlu i we współpracy z branżową organizacją Cosmetica Italia.
- Cosmoprof łączy uczestników rynku od ponad 50 lat, a swoją wyjątkowość oparł na tworzenia istotnych powiązań między podażą i popytem. W scenariuszu nakładającym ograniczenia w przemieszczeniu się i utrudnionych interakcjach fizycznych, organizatorzy postanowili zaoferować alternatywne możliwości dla nawiązywania relacji biznesowych w sektorze kosmetycznym. WeCosmoprof narodził się w nadziei na ponowne spotkanie w 2021 r. podczas 53. edycji Cosmoprof Worldwide Bologna, aby wspólnie zmierzyć się z nowymi możliwościami i przyszłymi scenariuszami – mówi Enrico Zannini, General Manager BolognaFiere Cosmoprof.
Oprócz platformy dla działań B2B, startuje również projekt CosmoTalks Virtual Series. O tym, co dziś szczególnie ważne na rynku, dowiemy się z 30 profesjonalnych webinarów. Cosmo Virtual Stage zaprezentuje sesje szkoleniowe, koncentrujące się na nowych nawykach i trendach konsumenckich, skutecznych strategiach komunikacyjnych oraz najlepszych szansach dla turystyki hotelowej, branży SPA i wellness. Mimo wszelkich trudności: #dontstopbeauty.
Daty przyszłorocznego Cosmoprof Bolonia będą podane niebawem.