Sylveco: w eksporcie pomaga nam trend na eko, wysoka jakość produktów oraz elastyczność współpracy

Sylveco: w eksporcie pomaga nam trend na "eko", wysoka jakość produktów oraz elastyczność współpracy

Joanna Darwińska, dyrektor marketingu Sylveco:

Eksport daje nowe możliwości rozwoju. Od kilku lat można zauważyć wzrost udziału eksportu w działalności całej branży kosmetycznej, jak i naszej firmy.

Obecnie kierunkiem najbardziej optymalnym są kraje Unii Europejskiej, gdzie potencjał na pozytywne przyjęcie marek naturalnych oraz „eko” jest bardzo duży. W drugiej kolejności są to kraje arabskie. Otwartość na nowości kosmetyczne oraz wzajemną współpracę rodzi dobre rokowania.

Siłą polskich eksporterów jest bardzo dobra jakość oferowanych produktów oraz elastyczne podejście do klienta.

Kontakt po-sprzedażowy oraz przejrzystość oferty jest równie istotny w budowaniu relacji handlowych, co jakość oferowanych produktów.

Niski próg wejścia mają naszym zdaniem kraje unijne. Do wysokich zaliczamy Rosję, choć i na tym rynku dostrzegamy małe zmiany na lepsze. Naszą dumą jest obecność naszych produktów na rynku ukraińskim.

Niemałym wsparciem dla eksporterów jest kontynuacja programów unijnych, wspierających udział polskich przedsiębiorców w targach wystawienniczych czy misjach gospodarczych - na co bardzo liczymy.

# Eksport
 reklama