Marka JOKO wchodzi na rynek chiński. Wsparcie PAIH miało w tym spory udział

Marka JOKO wchodzi na rynek chiński. Wsparcie PAIH miało w tym spory udział

25 stycznia 2019 r. firma Miraculum podpisała długofalową umowę z chińską spółką Lalami Group Ltd. Dokument dotyczy współpracy w obszarze sprzedaży i dystrybucji produktów marki Joko, na zasadach wyłączności, na terenie Chin oraz w Specjalnej Strefy Administracyjnej Hong Kong.

Współpraca z LALAMI, znaczącym dystrybutorem kosmetyków na rynku Państwa Środka, którego obroty w 2018 roku przekroczyły 2 miliardy RMB - ponad 1 miliard PLN - była możliwa dzięki wsparciu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. W listopadzie 2018 roku na zaproszenie PAIH, spółka Miraculum uczestniczyła w pierwszej edycji największych targów importowych China International Import Expo w Szanghaju, które przyciągnęły gości z całego regionu Azji i Pacyfiku: importerów, jak również dystrybutorów.

Podczas targów CIIE Miraculum SA podpisała list intencyjny, a następnie po trzech miesiącach negocjacji przy jak sam mówi producent "ogromnym wsparciu PAIH" zawarła umowę, która przewiduje 5-letnią współpracę z  możliwością przedłużenia jej obowiązywania na kolejne lata. 

Podpisany kontrakt ze spółką LALAMI jest zwieńczeniem kilku miesięcy starań o wejście z naszymi produktami na największy rynek konsumpcyjny świata. Dzięki pomocy jaką uzyskaliśmy od PAIH, szczególnie od dyrektora dr. Andrzeja Juchniewicza - w niespełna pół roku od naszej pierwszej wizyty w Chinach podpisaliśmy kontrakt ze spółką, która gwarantuje bardzo profesjonalne wprowadzenie naszych produktów do dystrybucji w Chinach

- mówi Tomasz Sarapata, prezes Miraculum S.A.

Prezes przekonany jest, że współpraca z tym dystrybutorem pozwoli marce odnieść sukces komercyjny w Chinach i zapowiada, że Miraculum na pewno weźmie udział w kolejnej edycji targów China International Import Expo w Szanghaju w listopadzie 2019 roku.

China International Import Expo w Szanghaju to największe w historii Chin targi importowe, które zainicjował i objął patronatem prezydent Chin Xi Jinping.  Na zaproszenie PAIH w targach CIIE wzięło udział ponad 80 polskich firm o największym potencjale na podbój azjatyckiego rynku.

Łącznie oferta Polski prezentowana była na 1000 m. kw., co stanowiło największą przestrzeń wystawienniczą ze wszystkich krajów Unii Europejskiej. Składało się na nią 6 stoisk branżowych oraz stoisko narodowe.

# Eksport
 reklama