Kosmetyki perfumeryjne Uroda Polska dostępne w dużej malezyjskiej sieci drogerii
Kosmetyki perfumeryjne Uroda Polska dostępne w dużej malezyjskiej sieci drogerii

Jeden z największych polskich producentów kosmetyków zapachowych - Uroda Polska - podpisał kontrakt na dystrybucję w Malezji. Współpraca z tamtejszą siecią drogeryjną jest owocem misji biznesowej, którą zorganizowała Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH).

–  Zapachy polskiego producenta będą dostępne nie tylko w 50 punktach stacjonarnych sieci Shins, ale też w e-sklepie – wyjaśnia Przemysław Zaręba, kierownik biura PAIH w Kuala Lumpur.

– Polska jest 6. największym producentem kosmetyków w Europie. To, co nas wyróżnia to jakość, wieloletnia tradycja, inwestycje w badania i rozwój, które w połączeniu z konkurencyjną ofertą cenową oraz elastycznością i profesjonalizmem w biznesie, stanowią ogromną zachętę do nawiązania relacji z polskimi przedsiębiorcami. Rodzima branża rozwija się bardzo dynamicznie, zaś polskie firmy coraz śmielej i prężniej wkraczają na rynki zagraniczne, w tym do odległej Azji. Od kilku lat budują tam swoją obecność poprzez udział w kluczowych wydarzeniach branżowych. Zależy nam na kontynuowaniu promocji naszego kraju jako czołowego europejskiego producenta kosmetyków – wskazuje ekspertka Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu ds. branży kosmetycznej Maja Justyna.

Udane targi w Kuala Lumpur

Latem tego roku PAIH zorganizowała misję biznesową do Malezji, Mjanmy i Singapuru dla polskiego sektora kosmetycznego. Jednym z jej uczestników była spółka Uroda Polska, a kluczowym elementem – obecność na targach branżowych Cosmobeaute Malaysia 2019.

–  Jesteśmy wdzięczni ZBH PAIH w Kuala Lumpur za możliwość uczestnictwa w targach Cosmobeaute Malaysia 2019. Była to doskonała okazja do zaprezentowania oferty perfumeryjnej firmy URODA POLSKA malezyjskim klientom. Nasze produkty bardzo dobrze wpisują się w oczekiwania azjatyckiego klienta, czego efektem jest nawiązanie współpracy z malezyjską siecią drogeryjną SHINS. Na jej półkach już od tego roku pojawią się m.in. wody perfumowane dla kobiet i mężczyzn marki BI-ES  –  Łukasz Pietrzak, Export Manager, URODA POLSKA.

Malezja będzie 45. krajem na świecie i 6. na Dalekim Wschodzie, w którym Uroda Polska prowadzi dystrybucję. Nowy partner spółki - Shins to jedna z największych sieci handlowych w Malezji z 50 sklepami w całym kraju i platformą zakupową o zasięgu międzynarodowym.

Przemysław Zaręba, kierownik biura PAIH w Kuala Lumpur tłumaczy, że Malezyjczycy są bardziej niż kiedykolwiek skorzy do wydawania pieniędzy na kosmetyki lepszej jakości, a grupę konsumentów sukcesywnie zasilają mężczyźni. Jak dodaje, rosnącą popularnością w Malezji cieszą też produkty ekologiczne i naturalne.

– Malezja posiada rynek kosmetyczny z bardzo dobrze rozwiniętą i szeroką ofertą produktową. Od jakiegoś czasu widzimy coraz silniejszy trend skłaniania się konsumentów w kierunku produktów pochodzenia naturalnego i organicznego. Coraz więcej Malezyjczyków świadomie podchodzi do wyboru kosmetyków oraz pielęgnacji ciała w związku z czym jakość składników z których są wytwarzane mają coraz większe znaczenie. Europejskie pochodzenie i atrakcyjne opakowanie są istotną wartością dodaną, dzięki czemu klienci zainteresują się danym produktem – zapewnia ekspert PAIH.

Proeksportowe działania PAIH

Misją Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH) jest zwiększenie zasięgu i dynamiki umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw oraz napływu bezpośrednich inwestycji zagranicznych do kraju. Agencja wspiera w pokonywaniu procedur administracyjnych, znalezieniu odpowiedniej lokalizacji, wiarygodnych partnerów oraz dostawców. Działa zarówno w Polsce, jak i poprzez Zagraniczne Biura Handlowe (ZBH) na całym świecie.

# Eksport
reklama