Heinz-Glas Działdowo, Cosmopack Bolonia 2018: Inwestycja w rozbudowę fabryki to była konieczność - rośniemy bardzo dynamicznie

Heinz-Glas Działdowo, Cosmopack Bolonia 2018: Inwestycja w rozbudowę fabryki to była konieczność - rośniemy bardzo dynamicznie

Monika Sójka-Kosmala, Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu HEINZ-GLAS Działdowo:

To dla nas bardzo intensywne targi. Zdecydowanie w tym roku mamy więcej odwiedzających -  i to takich rzeczywiście zainteresowanych biznesem – z konkretnymi zapytaniami czy wręcz gotowymi ofertami.

Heinz Glas rośnie w szybkim tempiePojawiają się deklaracje przyszłej współpracy, co zawsze cieszy. Mimo, że jako cała Grupa jesteśmy dużą firmą z ugruntowaną pozycją na świecie, to wciąż każdy nowy klient jest dla nas bardzo ważny i zależy nam, by był ze współpracy z nami zadowolony.

Bardzo symptomatyczne jest to, jak rozwój rynku kosmetycznego wpływa na rozwój sektora opakowań. Większość klientów lub przyszłych klientów, którzy nas w Bolonii odwiedzają, mówi, że z uwagi na ich rozwój, potrzebują zwiększyć zamówienia opakowań.

Rośniemy razem z rynkiem, dlatego pozostaje życzyć producentom kosmetyków, by nie zwalniali tempa. (śmiech). Choć sama zastanawiam się czasem, czy jest -  i jeśli tak, to gdzie, koniec tych wzrostów? Niedawno miałam ciekawe spotkanie z jednym z naszych odbiorców i czego się dowiedziałam? W ostatnim roku firma podwoiła produkcję, a w kolejnych 2-3 latach zamierza rosnąć przynajmniej o 15 proc rok do roku!

Oczywiście ta rosnąca dynamika zamówień sprawia, że musimy zwiększać nasze moce produkcyjne. Ten rosnący trend dawało się już zauważyć dość dawno, dlatego decyzja o rozbudowie naszego zakładu produkcyjnego, zapadła jakiś czas temu. W naszym przypadku oznacza powiększenie mocy produkcyjnych dwukrotnie. Realizowana aktualnie inwestycja to nakłady finansowe rzędu 40 mln euro.

Tuż przed targami w Bolonii odbyło się spotkanie sprzedażowe całej Grupy Heinz. Polska fabryka za chwilę stanie się liderem, jeśli chodzi o moce produkcyjne. Będziemy mieć największy piec hutniczy w Grupie. Rośniemy jednak nie tylko ilościowo – w bezwzględnej liczbie wytwarzanych i sprzedawanych opakowań. Nasz wizerunek na rynku również jest coraz lepszy. Także jedno idzie w parze z drugim: i nasza produkcyjna wydolność, i reputacja polskiej firmy jako czołowego dostawcy dla wiodących marek kosmetycznych.

W ciągu ostatnich dwóch lat znacząco przybyło nam klientów zagranicznych. Na Polskę w tej chwili produkujemy ok. 40%, resztę stanowi eksport.

Opakowanie to dziś równie ważna składowa produktu, jak to, co kryje się w środku. Na półce opakowanie - można powiedzieć - sprzedaje nawet „bardziej”. To jest ten moment decyzyjny, kiedy uwagę klienta przykuje dany słoiczek czy dany flakonik. Produkt musi być kreatywnie zaprojektowany, od początku do końca. Ma się wyróżniać. Element zaskoczenia jest jak najbardziej pożądany. Prawdziwie twórcze marki mają wyobraźnię niemal nieograniczoną.

W biznesie opakowań ważne są innowacje. Nasza firma  zaprezentowała w zeszłym roku w Monako butelkę „Times Squere”, która ma możliwość przekazywania informacji. Na jej przedniej ściance został zainstalowany - mały panel, w który można wgrać dowolny komunikat, np. film, informację np. życzenia dla kogoś bliskiego. Tego typu innowacja znakomicie wpisuje się w coraz bardziej widoczny na rynku kosmetycznym trend personalizacji produktów. Jest to patent niemiecki i nasi koledzy z Grupy szukają dobrego odbiorcy na tego typu produkt. Jak wiadomo innowacje zwykle pojawiają się w markach luksusowych, a potem schodzą do niższych segmentów.

Heinz to firma innowacyjna, rzetelna w prowadzeniu biznesu, a rosnące statystyki sprzedaży potwierdzają, że dziś liczące się firmy chcą współpracować tylko z takimi dostawcami, do których mają pełne zaufanie.

opr. Lidia Lewandowska, Wirtualne Kosmetyki

# Eksport
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi