Eveline Cosmetics: rynki azjatyckie stanowią ważną część naszego przychodu z eksportu

Eveline Cosmetics: rynki azjatyckie stanowią ważną część naszego przychodu z eksportu

Karina Kozerska, dyrektor marketingu Eveline Cosmetics:

Aktywnie zdobywamy rynki azjatyckie już od 15 lat. Kosmetyki marki Eveline Cosmetics są obecne w wielu krajach Azji, a ich lista ciągle się poszerza.

Azja to nie tylko kulturowo inny kontynent, ale także inne środowisko naturalne, w wielu krajach bardzo zanieczyszczone, co ma olbrzymi wpływ na skórę, jej kondycję i potrzeby. Portfolio produktów jest kluczowe, jeśli chce się zaistnieć na jednym z azjatyckich rynków.

Oferta musi być ukierunkowana na konkretne potrzeby i problemy skóry, musi też uwzględniać lokalne trendy.

Mając na uwadze zróżnicowane potrzeby użytkowników naszych kosmetyków, w ofercie marki Eveline Cosmetics znajduje się wiele produktów, których receptury zostały specjalnie opracowane z myślą o klientach z poszczególnych krajów świata. Przykładem takiej linii jest White Prestige o działaniu wybielającym skórę, która sprzedaje się bardzo dobrze w krajach azjatyckich.

Z biznesowego punktu widzenia rynki azjatyckie generują duży wzrost sprzedaży, stanowią ważną część przychodu z eksportu marki Eveline Cosmetics.

Z marketingowego punktu widzenia my również obserwujemy rodzące się tam trendy, które mogą okazać się kluczowe przy opracowywaniu nowych produktów na inne rynki.

W dzisiejszym świecie, nastawionym na cyfryzację - trend „podróżuje” po całym świecie w bardzo krótkim czasie. Dobrym przykładem jest tzw. koreańska pielęgnacja – trend ten zdobył w krótkim czasie wiele rynków na całym świecie.

fot. unsplash.com
# Eksport
 reklama