Azja to nie tylko kulturowo inny kontynent, ale także inne środowisko naturalne, w wielu krajach bardzo zanieczyszczone, co ma olbrzymi wpływ na skórę, jej kondycję i potrzeby. Portfolio produktów jest kluczowe, jeśli chce się zaistnieć na jednym z azjatyckich rynków.
Oferta musi być ukierunkowana na konkretne potrzeby i problemy skóry, musi też uwzględniać lokalne trendy.
Mając na uwadze zróżnicowane potrzeby użytkowników naszych kosmetyków, w ofercie marki Eveline Cosmetics znajduje się wiele produktów, których receptury zostały specjalnie opracowane z myślą o klientach z poszczególnych krajów świata. Przykładem takiej linii jest White Prestige o działaniu wybielającym skórę, która sprzedaje się bardzo dobrze w krajach azjatyckich.
Z biznesowego punktu widzenia rynki azjatyckie generują duży wzrost sprzedaży, stanowią ważną część przychodu z eksportu marki Eveline Cosmetics.
Z marketingowego punktu widzenia my również obserwujemy rodzące się tam trendy, które mogą okazać się kluczowe przy opracowywaniu nowych produktów na inne rynki.
W dzisiejszym świecie, nastawionym na cyfryzację - trend „podróżuje” po całym świecie w bardzo krótkim czasie. Dobrym przykładem jest tzw. koreańska pielęgnacja – trend ten zdobył w krótkim czasie wiele rynków na całym świecie.