Na Cosmoprof wystawiamy się od ośmiu lat. Przez te wszystkie lata sami finansowaliśmy naszą obecność w Bolonii, ale od tego roku jesteśmy beneficjentami programu Go to Brand. Są to dla nas bardzo ważne targi, bo największe na świecie. Bolonia, mimo zmieniających się czasów i konkurencji ze strony innych imprez, wciąż trzyma poziom. Z naszą firmą wystawialiśmy się również w Hongkongu – i z tych targów również byliśmy zadowoleni. Teraz planujemy wyjazd do Las Vegas.
Kluczowy składnik naszych kosmetyków jest bardzo unikatowy na rynku światowym – to zielona glinka kambryjska, pozyskiwana z rejonu Zatoki Fińskiej, oczyszczana w naszym zakładzie produkcyjnym. Do tego dokładamy skuteczne i bardzo dobrze przebadane wyciągi ziołowe i inne surowce naturalne, np. aloes, olej jojoba, arnikę, kolagen, węgiel aktywny, żeń-szeń, olejek różany.opr. Lidia Lewandowska, Wirtualne Kosmetyki