Anna Winiarczyk, Brand Manager Dr Irena Eris – International Markets: Marka Dr Irena Eris znalazła się w tym roku, podczas jubileuszowej edycji targów Cosmoprof, w nowym pawilonie 19, o nazwie Cosmoprime, gdzie stworzono specjalną przestrzeń dla marek selektywnych. To idealne miejsce dla naszej marki. Klienci z góry wiedzą, że tu znajdą produkty klasy premium, wyróżniające się, innowacyjne i nowatorskie. Przestrzeń marki Dr Irena Eris znajduje się w bardzo dobrym punkcie tego pawilonu, jest bardzo widoczna i co ważne efektownie zaaranżowana, a to zawsze przyciąga uwagę i zainteresowanie gości.
Podczas tej edycji targów nawiązujemy nowe kontakty, mamy też spotkania z aktualnymi kontrahentami, i z pewnością na nudę nie narzekamy… Wciąż pojawiają się u nas także nowi klienci, którzy chcą poznać bliżej markę i firmę, a ze wstępnych rozmów wynika, że nastawienie do współpracy z nami jest bardzo pozytywne. Marka Dr Irena Eris nieustannie intryguje, i to nas bardzo cieszy.
Przestrzeń Dr Irena Eris jest urządzona w bardzo przemyślany sposób. Po jednej stronie prezentujemy kosmetyki kolorowe Provoke oraz organizujemy pokazy make-up, podczas których wiele osób ma szansę zobaczyć nasze kosmetyki w praktycznym zastosowaniu. Klimat tej „strefy makijażowej” zdecydowanie współgra z jakością Provoke. To świat piękna i luksusu, który przyciąga kobiety. Po drugiej stronie prezentujemy kosmetyki pielęgnacyjne Dr Irena Eris i produkty linii profesjonalnych dedykowane do salonów piękności. Całość jest bardzo wysmakowana: piękne wizerunkowe prezentacje marki, wiszące szklane kule skrywające w swoim wnętrzu kosmetyki, perfekcyjnie wyeksponowane i podświetlone produkty. To wszystko sprawiło, że stoisko Dr Irena Eris znalazło się na liście „must have” ekspozycji do odwiedzenia przez dziennikarzy podczas targów, a specjalną filmową relację będzie można obejrzeć na Fashion TV w połowie kwietnia. Mam więc nadzieję, że to również będzie sprzyjało zagranicznej promocji marki Dr Irena Eris.
Targi w Bolonii są dla nas wciąż idealnym narzędziem do nawiązywania nowych kontaktów i szukania nowych partnerów biznesowych. To także szansa na pokazanie naszej oferty, która z roku na rok jest coraz bogatsza. Widzimy, że marka Dr Irena Eris spotyka się z życzliwym przyjęciem wielu rynków, ale wyraźne jest zainteresowanie ze strony państw arabskich, rośnie zainteresowanie odbiorców z Europy Zachodniej (bardzo dobry odbiór mamy ze strony Holandii oraz Włoch), spora w tym roku jest również aktywność kontrahentów z Azji Wschodniej. To nas bardzo cieszy. Liczymy, że eksport będziemy wciąż jako firma rozwijać (dla wszystkich naszych marek), ale też coraz bardziej budować ich świadomość za granicą. Od zawsze stawiamy na markę i jej jakość. Przed nami wiele pracy, mamy mnóstwo zapału, by krok po kroku rozwijać nasze brandy na wielu rynkach całego świata.
Opr. Lidia Lewandowska, WirtualneKosmetyki.pl
Więcej opinii na temat Cosmoprof Bolonia 2017 znajdą Państwo tutaj: