Kolejna edycja odbędzie się już w dniach 20 - 22 stycznia 2020 r. Podczas trzech dni targów na wystawie prezentowane są wszelkiego rodzaju kosmetyki, w kategoriach: pielęgnacja twarzy i ciała, pielęgnacja włosów, produkty organiczne/naturalne, makijaż, beauty&spa, perfumy, kosmetyki męskie.
Wstępne szacunki organizatora mówią, że podczas Cosme Tokyo 2020 można spodziewać się 900 wystawców z 35 krajów. W targach udział weźmie około 30 tys. odwiedzających. Cosme Tokyo postrzegane są przez biznes kosmetyczny jako pozycja obowiązkowa w kalendarzu targowym.
Jedną z najbardziej atrakcyjnych cech Cosme Tokyo są oczywiście produkty „Made in Japan” (J-Beauty). To właśnie na tych targach można poznać najświeższe i najbardziej innowacyjne rozwiązania japońskiego przemysłu kosmetycznego. Wśród zapowiadanych targowych nowości niektóre brzmią naprawdę egzotycznie, a ich wspólnym mianownikiem są lokalne składniki, np. wybielająca maska z olejkiem końskim i kolagenem łososia z Hokkaido, tonik rozjaśniający na bazie łagodnej wody z otrębów ryżowych z Kioto czy nawilżający krem z wodą z Fuji chroniący skórę przed promieniowaniem ultrafioletowym.
Na rynkach azjatyckich dużą popularnością i zaufaniem cieszą się kosmetyki wytwarzane w Europie. Z tego względu europejscy producenci coraz chętniej wystawiają się na Cosme Tokyo. W tym roku organizator zapowiada, że na imprezie swoją ofertę pokazą firmy z 35 krajów, w tym – szczególnie podkreślany w oficjalnych komunikatach jest udział wystawców z Francji, Włoch, Polski i Niemiec.
W Japonii, ale też w całej Azji, trend kosmetyków organicznych i naturalnych jest wyjątkowo silny. Z tego powodu firmy z taką ofertą szczególnie powinny zainteresować się swoim udziałem w Cosme Tokyo. Konsumentów interesują nie tylko te składniki, które znają, ale też lokalne składniki, które dla Azjatów są pociągającą egzotyką. Szczególnie, kiedy kosmetyki te wykazują się działaniem anty-aging, anti-pollution czy rozjaśniającym skórę.
Organizator targów poinformował nas, że polski pawilon podczas edycji 2020 będzie większy o 120%. Spośród polskich firm już kilka potwierdziło swój udział, wśrłód nich: Orientana, DSS (Purite), BJB Cosmetics (Ingenii), Nesperta (Semilac), Renomed, Kadorna i Stara Mydlarnia.
Jeśli jesteś zainteresowany odwiedzeniem targów Cosme Tokyo - kliknij i zarejetruj się on-line
Jeśli jesteś zainteresowany wystawianiem się na targach Cosme Tokyo - kliknij i zarejestruj się on-line
Wirtualne Kosmetyki są jedynym polskim partnerem medialnym targów Cosme Tokyo.