Z tej okazji wnętrze 10 Corso Como wypełniło się dziennikarzami, influencerami oraz miłośnikami niszowych perfum. Dyrektor Kreatywny chętnie dzielił się doświadczeniami, emocjami i wspomnieniami ze swojej przeszłości, ponieważ to one są dla niego główną inspiracją do tworzenia kompozycji zapachowych.
Założony w 1990 roku przez Mecenas Sztuki oraz Redaktor Naczelną Vogue Carlę Sozzani, 10 Corso Como jest najsłynniejszym concept store na świecie. Przejście przez drzwi tego niezwykłego miejsca to jak przeniesienie się do innego świata. Jest to świątynia mody, kultury i sztuki, zarówno wizualnej jak i użytkowej. To właśnie w tym niezwykłym miejscu Michał Gilbert Lach pierwszy raz miał okazję doświadczyć magii niszowych perfum.
“Wiele lat temu, będąc pierwszy raz w 10 Corso Como moje myśli zaprzątała moda i właśnie z moją marką fashion bardzo chciałem być tam obecny. Wszedłem tam niczym do świątyni designu i mody, jak do kultowego miejsca, które jest obowiązkowym punktem odwiedzin na modowej i artystycznej mapie Mediolanu - byłem nim oczarowany. Tam też pierwszy raz spotkałem się z niszowymi perfumami. Wtedy nawet nie przypuszczałem, że sam stanę się autorem kolekcji niszowych perfum BOHOBOCO • PERFUME i w najśmielszych snach nie sądziłem, że moje dzieła właśnie w 10 Corso Como będą miały swoją włoską premierę. To jak spełnienie moich najskrytszych marzeń i niesamowite uznanie dla mojej pracy twórczej. Czuję ogromną dumę i satysfakcję przede wszystkim jako artysta, ponieważ obecność w tej kolebce designu jest ogromną nobilitacją." - mówi Michał Gilbert Lach.
Selekcja marek, które wchodzą w portfolio tego magicznego miejsca jest bardzo ścisła, a kryteria do spełnienia surowe, stąd nie każda marka będzie miała możliwość zaistnieć w tym słynnym concept store. "Włoscy konsumenci zdążyli już pokochać moje perfumy, więc obecność w 10 Corso Como jest prawdziwym, wręcz dosłownym ukoronowaniem mojej twórczej drogi w tym kraju” - dodaje Lach.
Jest to ogromny sukces marki. Dzięki obecności w 10 Corso Como kolekcja BOHOBOCO • PERFUME będzie mogła mocniej zapisać się w świadomości międzynarodowych odbiorców, którzy licznie odwiedzają to niezwykłe miejsce.