Bliski Wschód bliski polskim firmom kosmetycznym. PAIH również w Dubaju ze stoiskiem narodowym
Bliski Wschód bliski polskim firmom kosmetycznym. PAIH również w Dubaju ze stoiskiem narodowym

Polska branża kosmetyczna na największych targach kosmetycznych na Bliskim Wschodzie

Beautyworld Middle East są największymi międzynarodowymi targami handlowymi dla produktów kosmetycznych oraz z kategorii pielęgnacji włosów, zapachów, a także sfery well-being na Bliskim Wschodzie oraz 1 z 3 największych wydarzeń dla branży na świecie. Wydarzenie oferuje odwiedzającym możliwość osobistego spotkania oraz nawiązania relacji biznesowych z ponad 1,700 firm w zaledwie 3 dni targowe.

Wydarzenie odgrywa istotną rolę we wzroście oraz rozwoju branży wraz z szeroką reprezentacją globalnych produktów oraz marek. W tym właśnie miejscu można dowiedzieć się co jest i będzie „trendy” w branży kosmetycznej. 

Beautyworld Middle East 2018 odwiedza rokrocznie ponad 36 tys. gości, stając się tym samym kluczowym wydarzeniem handlowym oraz networkingowym. Na tych targach spotykają się kupcy, dystrybutorzy, producenci, sprzedawcy/hurtownicy, przedstawiciele hoteli i spa, stowarzyszenia handlowe i agencje rządowe, osoby profesjonalnie zainteresowane biznesem kosmetycznym.

Beautyworld Middle East – 2018 

Ilość wystawców: 1738
Ilość reprezentowanych krajów: 62
Ilość odwiedzających: 36 693 z 143 krajów
Pawilony narodowe: 25

24. edycja targów odbędzie się w dniach 15-17.04.2019 w Dubai International Convention and Exhibition Centre. Po raz kolejny Polska będzie miała niezwykle silną reprezentację na targach, niespełna miesiąc po targach Cosmoprof w Bolonii. W wydarzeniu weźmie udział ponad 80 polskich firm kosmetycznych.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu będzie gospodarzem narodowego stoiska informacyjno-promocyjnego, na którym prezentowane będą osiągnięcia polskiego przemysłu kosmetycznego, a także potencjał do rozwijania współpracy z naszymi przedsiębiorstwami.

Wszyscy obecni na targach polscy przedsiębiorcy będą mogli bezpłatnie wykorzystać przestarzeń stoiska PAIH jako miejsce spotkań B2B, a także do ekspozycji własnych materiałów reklamowych. Przez cały czas trwania targów do dyspozycji gości będzie również ekspert branżowy, którzy udzielać będą szczegółowych informacji o sektorze.

16 kwietnia o godz. 14.00 odbędzie się konferencja prasowa na temat polskiego sektora kosmetycznego z udziałem dziennikarzy lokalnych i międzynarodowych oraz przedstawicieli polskich przedsiębiorców.

Stoisko narodowe zlokalizowane będzie w hali nr 6 stoisko G12

# Eksport
reklama