Bielenda Kosmetyki Naturalne: mocno stawiamy na Azję

Bielenda Kosmetyki Naturalne: mocno stawiamy na Azję

Adrian Winiarz, dyrektor eksportu Bielenda Kosmetyki Naturalne:

Azja jest jednym z ważniejszych kierunków rozwoju naszej sprzedaży. Notujemy tutaj największe przyrosty sprzedaży.

Nasze doświadczenia pokazują, że łatwiej jest zwiększać sprzedaż w krajach azjatyckich, niż chociażby w Europie, czyli na rynku, który jest dość mocno nasycony.

Bielenda od lat jest dostępna, na przykład, w Korei Południowej, gdzie zdobyliśmy zauważalną pozycję w segmencie produktów do demakijażu. Rozwijamy sprzedaż m.in. w Singapurze, Hong Kongu i w Japonii.

Obecność na targach Cosmoprof w Hong Kongu pozwala nam rozwijać naszą obecność w tym regionie. Aby odnieść sukces na rynku azjatyckim należy postawić na jakość i innowacyjność produktów. Konsumenci są bardzo wymagający w tym zakresie.

Dużym plusem jest nasz europejski rodowód - pozytywne postrzeganie produktów przez pryzmat ich pochodzenia, ułatwia nam nawiązywanie relacji biznesowych.

Trudność może z kolei sprawiać rejestracja produktów na rynkach azjatyckich, która jest skomplikowana i czasochłonna

fot. unsplash.com
# Eksport
 reklama