W tym roku odbędą się m.in. następujące wydarzenia targowe wraz z towarzyszącymi im misjami wyjazdowymi oraz misje przyjazdowe:
Celem misji gospodarczej jest zdobycie wiedzy o danym rynku, rozpoznanie konkurencji, pozyskanie kontaktów biznesowych, nawiązanie współpracy z partnerami gospodarczymi, a także wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami oraz edukacja w zakresie działalności eksportowej. Uczestnictwo w misji gwarantuje możliwość odbycia spotkań B2B z zagranicznymi kupcami, których obecność zostanie zapewniona przez Ministerstwo Pracy, Rozwoju i Technologii w celu nawiązania współpracy międzynarodowej.
Program misji gospodarczej obejmuje m.in. spotkania B2B z kupcami z rynku międzynarodowego organizowane na terenie polskiego stoiska narodowego, udział w targach głównych i wydarzeniach towarzyszących, np. kolacji networkingowej, uczestnictwo w spotkaniu z ekspertami rynków zagranicznych i rynku krajowego czy uczestnictwo w dodatkowych aktywnościach nakierowanych na orientację w rynku oraz spotkania z dystrybutorami.
Zgłoszenia do branżowego programu promocji przyjmuje kierownik projektu po stronie BERM, Mariola Moranowicz, mail: branze@berm.eu.