Dorota Wojnarowicz, marketing managerAnnabelle Minerals: Po raz pierwszy wystawiamy się na targach Cosmoprof Bolonia. Widzimy, że zwiedzających jest w tym roku naprawdę dużo, a wśród targowych gości większość rzeczywiście przyjechała tu w celach biznesowych. To mnie przekonuje, by za rok również pojawić się tutaj z naszym stoiskiem.
Marka wzbudza zainteresowanie naturalnymi składami. Jest w 100% mineralna, eko, wegańska. Ma innowacyjne podejście do makijażu, ponieważ jest on jednocześnie pielęgnacją dla skóry.
Odbiór Annabelle Minerals przez klientów zagranicznych jest bardziej niż pozytywny! Naszą ofertą interesują się głównie klienci z rynków azjatyckich. Mieliśmy już bardzo ciekawych gości z Korei i Japonii, a jak wiadomo są to rynki niełatwe. Tam konsumentki są bardzo świadomymi i wymagającymi użytkowniczkami. Cieszy nas więc, że akurat klienci z tego regionu zwracają na nas uwagę.
To, co wyróżnia markę Annabelle Minerals w Bolonii, to fakt, że na targach jest sporo naturalnych kosmetyków z segmentu pielęgnacji, natomiast stosunkowo niewiele marek oferujących ekologiczny makijaż, dlatego cieszymy się dużym zainteresowaniem.
Nie wystawiamy się jeszcze zbyt często za granicą, ale w kraju jesteśmy obecni na wielu targach. Teraz na przykład, kiedy jestem tutaj, we Włoszech, druga ekipa z naszej firmy pojechała na Ekocuda do Gdańska.
Zależy nam na stopniowym rozwijaniu sprzedaży za granicą. Jesteśmy już obecni w Emiratach Arabskich. Naszego odbiorcę pozyskaliśmy dzięki targom Middle East w Dubaju. To nas przekonuje, że warto w dobrych targach brać udział, bo daje realne możliwości rozwoju firmy.