Wystawiamy się w hali produktów naturalnych i uważam, że jest to zdecydowanie najlepsze miejsce dla naszych produktów. To tutaj przychodzą dystrybutorzy zainteresowani nawiązaniem współpracy z markami kosmetyków naturalnych więc z naszej perspektywy to najlepsza lokalizacja.
Koncepty naszych marek przygotowane są w taki sposób, że sprzedawca musi potrafić coś o nich opowiedzieć. Staramy się je wyróżniać ciekawymi formulacjami, składnikami do tej pory nie wykorzystywanymi przez konkurencyjne firmy. To często zaawanasowane technologie, które trzeba wyjaśnić, dobrać odpowiedni produkt do potrzeb skóry, etc.
Przemysław Orzechowski, współwłaściciel Alkemie Cosmetics: Moim zdaniem jesteśmy w świetnym momencie. Jako polscy producenci jesteśmy traktowani poważnie, a kosmetyki Made in Poland cieszą się bardzo dobrą opinią, szczególnie wśród klientów biznesowych. Ten napis Polska, który mamy przy stoisku, powoduje też, że niektórzy mówią nam, że dopiero teraz dowiadują się, że Alkemie czy MomMe są markami polskimi, bo brali nas na przykład za Włochów czy Niemców.opr. Lidia Lewandowska, Wirtualne Kosmetyki