Święta 2020. Ziaja: w tym roku spodziewamy się dobrej sprzedaży świątecznych zestawów

Święta 2020. Ziaja: w tym roku spodziewamy się dobrej sprzedaży świątecznych zestawów

Joanna Kowalczuk, dyrektor marketingu:

Kosmetyki od wielu już lat są nieodłącznym elementem świątecznych podarunków. Zarówno jako prezent główny, jak i dodatkowy.

Są atrakcyjne nie tylko w formie wizualnej, ale również ze względu na zawartość, cenę i uniwersalny charakter.

Wydaje się, że i w tym szczególnym roku zestawy kosmetyczne będą świątecznym hitem sprzedaży. Obserwujemy też, że wielu klientów czeka na zestawy jako na dobrą okazję do korzystnych zakupów kosmetycznych - ulubione serie można kupić w dobrych cenach, często z gratisem.

W 2020 roku Ziaja oferuje 9 zestawów najbardziej popularnych serii: oliwkowa, kozie mleko, jeju (w dwóch wariantach), GdanSkin, jagody acai, marshmallow, remodeling, yego. Przygotowane są tak, aby każdy znalazł wariant odpowiedni dla siebie- od młodej skóry, po cerę dojrzałą. Przygotowujemy się do elastycznego zatowarowania zarówno sklepów stacjonarnych, jak i na platformie e-commerce ziaja.com.

Obecna dynamiczna i niepewna sytuacja wymusza szybką analizę i reakcję na rynkowe zmiany i potrzeby klientów. Jesteśmy gotowi na utrzymanie płynności we wszystkich naszych kanałach dystrybucji.

Komunikacja świąteczna na pewno będzie szczególna. Wszystkim nam potrzebne są słowa otuchy i wsparcia. Podkreślanie relacji międzyludzkich, ciepła rodzinnego, życzenia zdrowia, spokoju i wsparcia będą dominować w firmowych przekazach.

# Raporty tematyczne
loki joanna