Święta 2020. Zew for Men: liczymy na wyższą aktywność konsumentów w okresie przedświątecznym

Święta 2020. Zew for Men: liczymy na wyższą aktywność konsumentów w okresie przedświątecznym

Marcin Mróz, szef sprzedaży:

W tym roku trudno jest nam cokolwiek przewidywać. To sytuacja bez precedensu. Na pewno Święta będą inne, jednocześnie pozostaną rodzinnym czasem, w którym obchodzimy polskie tradycje i obdarowujemy najbliższych upominkami.

Oczywiście jesteśmy świadomi spadku dynamiki sprzedaży kosmetyków oraz ogólnej gorszej kondycji gospodarki, która przekłada się na mniejszą siłę nabywczą klientów. Liczymy jednak, że – jak co roku – konsumenci wykażą zwiększoną aktywność zakupową w czasie przedświątecznym. To czas, kiedy chcemy podarować bliskim coś, co ich ucieszy – to się na pewno nie zmieni.

Jako polski producent bazujący na naturalnych aktywnych składnikach z dzikich regionów Polski cieszy nas fakt, że w ostatnim czasie możemy zaobserwować też rosnący trend na lokalne marki kosmetyczne.

Przewidujemy wysoką pozycję sprzedaży uniwersalnych kosmetyków, niezbędnych w życiu codziennym – jak mydła, kremy do twarzy, produkty do włosów czy golenia. Stawiamy też na promocję zestawów, które stanowią domowe zamienniki usług beauty i barberskich – ich popularność stale rosła w czasie pandemii i chcemy odnieść się do tego trendu w naszych działaniach świątecznych.

Pandemia tylko przyspieszyła rozwój e-commerce

Wzmacnianie sprzedaży online i stałe rozszerzanie działalności o kolejne kanały dystrybucji to dla ZEW for men priorytety już od dłuższego czasu i pandemia nie miała na to wpływu. Tylko to przyspieszyła, bo klienci w dużym stopniu przenieśli swoje zakupy w świat wirtualny. Pełną ofertę marki klienci znajdą w sklepie online poczujzew.pl – przekierowujemy do niego użytkowników z naszych mediów społecznościowych. W tym roku weszliśmy na koleje silne platformy sprzedaży internetowej, takie jak Amazon – dzięki czemu oferta marki jest dostępna między innymi w Niemczech, Szwecji, Włoszech, Szwajcarii, Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, czy w Stanach Zjednoczonych, od jesieni produkty ZEW for men można też zakupić w krajach skandynawskich na platformie e-commerce Lyko oraz w Hongkongu, Singapurze i Makau za pośrednictwem Flexlane.co. W ostatnim czasie rozszerzyliśmy także współpracę z siecią perfumerii Douglas w Estonii, na Łotwie, w Rumunii oraz Hiszpanii.

Mimo wszystko, staramy się też być obecni stacjonarnie w punktach sprzedaży dogodnych dla konsumenta, na przykład w sieciach aptek z ofertą produktów dezynfekujących.

Zestawy w ofercie stałej i typowo świąteczne

W stałej ofercie marki znajduje się kilkanaście praktycznych i eleganckich zestawów męskich kosmetyków i akcesoriów, które są dostępne w sklepie online marki, w sieci perfumerii Douglas, w wybranych barbershopach w całym kraju oraz w wielu sklepach multi-brandowych online i stacjonarnych.

Co roku tworzymy jednak dedykowane zestawy Xmass Edition, a nasze zestawy ze stałej oferty wysyłamy w świątecznej oprawie. W tym roku dla brodaczy ZEW for men proponuje bestsellerowy zestaw Zimowy Zadbany Brodacz z limitowaną wersją balsamu do brody z węglem drzewnym z Bieszczad, który w zimowej odsłonie pachnie imbirem i cynamonem. W zestawie znajdziemy także mydło do brody z węglem drzewnym o silnym działaniu tonizującym oraz poręczną szczotkę do brody wykonaną z bieszczadzkiego buku. Wciąż trwa moda na „oldschool”, w tym na nieco zapomnianą  metodę golenia na mokro, dlatego na święta polecamy zawsz ekskluzywny zestaw do golenia Wet Shaving Set ZEW for men, zawierający m.in.: pędzel z naturalnego włosia borsuka i maszynkę z wymiennymi wkładami, które zostały wyprodukowane dla ZEW przez MÜHLE – niemieckiego producenta najwyższej klasy akcesoriów do golenia. To oryginalny prezent dla pewnych siebie, wyrafinowanych mężczyzn, którzy docenią wysoką jakość i trwałość wykonania.

Transparentność komunikacji jest ważna

Chcielibyśmy, aby Święta pozostały czasem radości, który pomoże nam przetrwać trudny czas pandemii. W tegorocznej komunikacji pragniemy przypomnieć naszym konsumentom, że warto choć na moment się zatrzymać, wyciszyć, odkryć na nowo ich magię i spędzić ten wyjątkowy czas przede wszystkim blisko najważniejszych dla nas ludzi. Oczywiście nie chcemy być oderwani od rzeczywistości i udawać, że nic się nie zmieniło, a sytuacja nie trudna – transparentność komunikacji jest bardzo ważna. Od wiosny 10% ze sprzedaży naszych produktów do higienizacji jak: żele do rąk, mydła aseptyczne czy zestawy ZEW Czystych Rąk, przekazujemy na zbiórkę dla szpitali na siepomaga/koronawirus, zorganizowaliśmy też dwie akcje ZEW Pomocy Szpitalom, w których przekazaliśmy wybranym instytucjom służby zdrowia środki do higienizacji.

Mamy nadzieję, że polska branża kosmetyczna pozostanie aktywna sprzedażowo w okresie świątecznym, abyśmy jako gospodarka jak najmniej ucierpieli. Ta biznesowa strona produkcji też jest istotna – dbamy o dobre warunki pracy zatrudnianych przez nas ludzi i współpracowników oraz stale monitorujemy działania dotyczące zarządzania produkcją i zamówieniami.

Obserwujemy nowy typ konsumenta, który narodził się w trakcie pandemii – takiego, który wydaje pieniądze rozsądnie, na dobrej jakości produkty od zaufanych marek.

Będziemy uwzględniać te potrzeby proponując m.in. świąteczne oferty cenowe i łączone oferty zakupowe naszych bestsellerów.

# Raporty tematyczne
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi