Zdaliśmy sobie sprawę, że to czy dotknie nas zagrożenie, w dużej mierze zależy od nas samych. Zaczęliśmy zwracać zdecydowanie większą uwagę nie tylko na częstotliwość i dokładność mycia rąk, ale także na to jakich kosmetyków używamy. Dobrej jakości kosmetyki będą w te święta naprawdę trafionym prezentem. Uważamy, że produkty naszej linii Apart skierowanej do dorosłych oraz dziecięce Bobini będą jednymi z częściej wybieranych kosmetycznych prezentów świątecznych. Wszyscy zastanawiamy się co przyniosą kolejne tygodnie, sytuacja jest wciąż niepewna i wiele osób boi się wydatków, nie znając swoich perspektyw finansowych. Można się zatem spodziewać, że konsumenci w tym roku będą wybierać prezenty z większą rozwagą i do koszyka częściej będą trafiać te praktyczne. A kosmetyki niewątpliwie są prezentem praktycznym.
Pomimo niepewnej sytuacji epidemiologicznej i ryzyka zerwania łańcucha dostaw, produkcja w naszych zakładach przebiega bez zakłóceń. Kosmetyki produkcji Global Cosmed są dostępne w sklepach internetowych naszych partnerów handlowych. Liczymy się z tym, że w okresie przedświątecznym sprzedaż wzrośnie i jesteśmy produkcyjnie przygotowani na zwiększoną rotację – również w e-commerce.
W tym roku mamy okazję zaoferować konsumentom coś wyjątkowego - właśnie wprowadzamy na rynek nową markę. BIOPHEN to kosmetyki naturalne i wyprodukowane z troską o naturę, z zachowaniem skuteczności działania i o zniewalających zapachach. Mydła i żele pod prysznic z linii Botanical zawierają 99 proc. składników naturalnych. Posiadają certyfikację Vegan Society oraz RSPO. Oferujemy je w opakowaniach przyjaznych środowisku, a do tego tak atrakcyjnych wizualnie, że łatwo będzie samodzielnie stworzyć z nich piękny zestaw podarunkowy. Zdecydowanie trafią pod wiele świątecznych choinek.
Na koniec roku zaplanowaliśmy wsparcie marketingowe dla marki BIOPHEN, o której wspominałam wcześniej. Zakładamy standardowe kanały komunikacji z konsumentem i przekaz oparty na DNA marki czyli „prawdziwej wartości leżącej w naturze”. Proekologiczne zachowania konsumentów to trend rynkowy, ale jednocześnie dawanie czegoś od siebie naszej planecie. Uważamy, że tego typu komunikacja koresponduje zarówno z okresem świątecznym, jak również z trudnymi czasami związanymi z pandemią.