Chcąc wyjść naprzeciw naszym konsumentom, w tym roku wypuściliśmy do sprzedaży kolejne wydanie naszego kosmetycznego kalendarza adwentowego. Wyjątkowość tego produktu – jego design i ponadprzeciętna zawartość w postaci aż 24 pełnowartościowych produktów – czynią z niego doskonały prezent świąteczny. Widzimy, że jest to produkt pożądany i chętnie kupowany. Oprócz tego, jak co roku, przygotowujemy specjalne promocje świąteczne w naszym sklepie online. W planach są duże rabaty, a także różnorodne zestawy prezentowe, które niezmiennie utrzymują w tym okresie wysoką pozycję w zestawieniach sprzedażowych. W tym roku ruszamy także z wyjątkową akcją limitowanych boxów upominkowych, ale więcej szczegółów nie możemy na ten moment zdradzić.
Plan przedświątecznych akcji promocyjnych dla naszych konsumentów opracowaliśmy z odpowiednim wyprzedzeniem. Oprócz tego niewiele się zmienia – nasza kadra e-commercowa pracuje na wysokich obrotach przez cały rok i zamierza utrzymać tempo także w tym gorącym okresie.
Święta Bożonarodzeniowe są piękne, radosne i nie chcielibyśmy, by zapomniano o tym nawet w tej trudnej sytuacji. Wiemy, że wiele osób przeżywa w tym roku ciężkie chwile z różnych powodów, jakie spowodowała pandemia. Niemniej chcemy ze wszystkich sił swoimi komunikatami dawać radość i nadzieję. Z pewnością nie będziemy udawać, że nic się nie dzieje. Chcemy najzwyczajniej, by nasza komunikacja i różnorodne aktywności online z okazji Świąt, jakie przygotowujemy dla naszych odbiorców, przyniosły uśmiech.
Za komunikacją stoi jeszcze nieodłączna część naszej działalności, czyli pomoc potrzebującym. Dajemy z siebie 101% na tym polu w ciągu całego roku, jednak w okresie Świąt Bożego Narodzenia zwiększamy swoje obroty jeszcze bardziej.
Wspieramy naszego wieloletniego partnera – Fundację Gajusz, a także przekazujemy darowizny domom samotnej matki, domom dziecka czy opieki. Lubimy być Mikołajami 365 dni w roku, ale ten okres szczególnie sprzyja dobroczynności, do czego wszystkich zachęcamy. Dobro wraca!