Święta 2020. Bielenda: kosmetyki to klasyka świątecznych prezentów

Święta 2020. Bielenda: kosmetyki to klasyka świątecznych prezentów

Magdalena Koćwin, brand manager:

Kosmetyki są od wielu lat najpopularniejszymi pomysłem na prezent - ich uniwersalny charakter oraz bardzo szeroka oferta sprawiają, że trudno nie trafić z nimi w gust i potrzeby obdarowanego.

Okres pandemii sprawił, że bardziej rozsądnie gospodarujemy domowym budżetem, a ograniczenia nakładane na handel sprawiają, że kierujemy się w stronę sprawdzonych rozwiązań - tak jest łatwiej i bezpieczniej. W tym roku konsumenci będą więc mocno stawiać na klasykę w prezentach, a kosmetyki niewątpliwie należą do tej grupy. Dzięki nim możemy podarować bliskim zarówno przyjemność, jak i praktyczną korzyść, a to w podarunkach świątecznych cenimy najbardziej.

Jesteśmy przygotowani do większego zainteresowania zakupami w e-commerce. Na wiosnę otworzyliśmy nasze firmowe sklepy internetowe - zarówno z ofertą detaliczną jak i częściowo profesjonalną. Takie rozwiązanie pozwala nam docierać bezpośrednio do konsumentów. Współpracujemy także z wieloma sklepami internetowymi, które regularnie wzbogacają swoją ofertę kosmetyczną o nasze produkty - w tym zestawy świąteczne.

Konsumenci znajdą bestsellery w atrakcyjnych zestawach

Oferta świąteczna marki Bielenda jest bogata i różnorodna. Stawiamy na nasze bestsellery i ulubione serie kosmetyczne, które zostały docenione przez konsumentów, a teraz są dostępne w atrakcyjnych zestawach świątecznych. Postawiliśmy na duety z takich serii jak Botanical Clays, Fresh Juice, Red Ginseng czu Kuracja Młodości. Przygotowaliśmy też zestawy dla osób poszukujących nowinek kosmetycznych i ciekawych produktów wyróżniających się na rynku - w tej grupie jest to m.in. Bakuchiol BioRetinol Effect czy wracająca na półki sklepowe w nowej odsłonie, linia Beauty Milky. W kategorii zestawów funkcjonalnych i w pielęgnacji ciała przygotowaliśmy atrakcyjne cenowo połączenia kosmetyków z serii Exotic Paradise i Super Skin Diet.

Stawiamy przy tym na ekologiczne rozwiązania w zakresie opakowań - dlatego najnowsze projekty świąteczne tworzymy tak, aby minimalizować ilość materiału do ich produkcji.

Wykorzystujemy certyfikowane, proekologiczne rozwiązania.  Wpływa to pozytywnie na proces logistyczny, co w efekcie prowadzi do zmniejszenia śladu węglowego. Szczególną nowością w tym roku jest zastosowanie przez nas, w części opakowań świątecznych, opakowań kartonowych. Wszystkie te działania są elementem naszej długofalowej strategii odpowiedzialności wobec środowiska naturalnego. Dlatego opakowania nowych kosmetyków powstają w dużej mierze z surowców ekologicznych - takich jak szkło ze stłuczki, tworzywo sztuczne z recyklingu czy biodegradowalny materiał do etykiet. Nie zawierają też blistrów i innych elementów plastikowych, możliwe są do poddania recyklingowi. Wszystkie zestawy Bielenda wyróżniają się także jak co roku, efektownym kobiecym designem, zawierają optymalny dobór produktów (na przykład krem + krem pod oczy, krem + produkt do demakijażu, krem + serum czy olejek do kąpieli + mleczko do ciała). Liczymy dzięki temu, że Bielenda stanie się pierwszym wyborem dla kupujących prezenty kosmetyczne w segmencie masowym.

Pozytywne wartości nabierają szczególnego znaczenia

Myślę, że w obecnej sytuacji wszystkie pozytywne wartości, związane ze świętami, będą miały dużo mocniejsze znaczenie, niż w latach ubiegłych. Sytuacja wokół nas sprawia, że jeszcze mocniej zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest bliskość, wzajemna pomoc i rodzinne relacje. A życzenia „zdrowia” będą jednymi z tych, które padną najczęściej. Wszystko to nabiera szczególnego znaczenia, a świąteczny przekaz - pełen pozytywnych emocji i dobrej energii pozwala oderwać się od stresującej rzeczywistości, która może nas frustrować - chociażby poprzez ograniczenia w wielu aktywnościach społecznych i rodzinnych. W tym zakresie, komunikacja świąteczna marek będzie więc, paradoksalnie, powrotem do normalności, której wyczekujemy.

# Raporty tematyczne
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi