Święta 2020. Bielenda: kosmetyki to klasyka świątecznych prezentów
Święta 2020. Bielenda: kosmetyki to klasyka świątecznych prezentów

Magdalena Koćwin, brand manager:

Kosmetyki są od wielu lat najpopularniejszymi pomysłem na prezent - ich uniwersalny charakter oraz bardzo szeroka oferta sprawiają, że trudno nie trafić z nimi w gust i potrzeby obdarowanego.

Okres pandemii sprawił, że bardziej rozsądnie gospodarujemy domowym budżetem, a ograniczenia nakładane na handel sprawiają, że kierujemy się w stronę sprawdzonych rozwiązań - tak jest łatwiej i bezpieczniej. W tym roku konsumenci będą więc mocno stawiać na klasykę w prezentach, a kosmetyki niewątpliwie należą do tej grupy. Dzięki nim możemy podarować bliskim zarówno przyjemność, jak i praktyczną korzyść, a to w podarunkach świątecznych cenimy najbardziej.

Jesteśmy przygotowani do większego zainteresowania zakupami w e-commerce. Na wiosnę otworzyliśmy nasze firmowe sklepy internetowe - zarówno z ofertą detaliczną jak i częściowo profesjonalną. Takie rozwiązanie pozwala nam docierać bezpośrednio do konsumentów. Współpracujemy także z wieloma sklepami internetowymi, które regularnie wzbogacają swoją ofertę kosmetyczną o nasze produkty - w tym zestawy świąteczne.

Konsumenci znajdą bestsellery w atrakcyjnych zestawach

Oferta świąteczna marki Bielenda jest bogata i różnorodna. Stawiamy na nasze bestsellery i ulubione serie kosmetyczne, które zostały docenione przez konsumentów, a teraz są dostępne w atrakcyjnych zestawach świątecznych. Postawiliśmy na duety z takich serii jak Botanical Clays, Fresh Juice, Red Ginseng czu Kuracja Młodości. Przygotowaliśmy też zestawy dla osób poszukujących nowinek kosmetycznych i ciekawych produktów wyróżniających się na rynku - w tej grupie jest to m.in. Bakuchiol BioRetinol Effect czy wracająca na półki sklepowe w nowej odsłonie, linia Beauty Milky. W kategorii zestawów funkcjonalnych i w pielęgnacji ciała przygotowaliśmy atrakcyjne cenowo połączenia kosmetyków z serii Exotic Paradise i Super Skin Diet.

Stawiamy przy tym na ekologiczne rozwiązania w zakresie opakowań - dlatego najnowsze projekty świąteczne tworzymy tak, aby minimalizować ilość materiału do ich produkcji.

Wykorzystujemy certyfikowane, proekologiczne rozwiązania.  Wpływa to pozytywnie na proces logistyczny, co w efekcie prowadzi do zmniejszenia śladu węglowego. Szczególną nowością w tym roku jest zastosowanie przez nas, w części opakowań świątecznych, opakowań kartonowych. Wszystkie te działania są elementem naszej długofalowej strategii odpowiedzialności wobec środowiska naturalnego. Dlatego opakowania nowych kosmetyków powstają w dużej mierze z surowców ekologicznych - takich jak szkło ze stłuczki, tworzywo sztuczne z recyklingu czy biodegradowalny materiał do etykiet. Nie zawierają też blistrów i innych elementów plastikowych, możliwe są do poddania recyklingowi. Wszystkie zestawy Bielenda wyróżniają się także jak co roku, efektownym kobiecym designem, zawierają optymalny dobór produktów (na przykład krem + krem pod oczy, krem + produkt do demakijażu, krem + serum czy olejek do kąpieli + mleczko do ciała). Liczymy dzięki temu, że Bielenda stanie się pierwszym wyborem dla kupujących prezenty kosmetyczne w segmencie masowym.

Pozytywne wartości nabierają szczególnego znaczenia

Myślę, że w obecnej sytuacji wszystkie pozytywne wartości, związane ze świętami, będą miały dużo mocniejsze znaczenie, niż w latach ubiegłych. Sytuacja wokół nas sprawia, że jeszcze mocniej zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest bliskość, wzajemna pomoc i rodzinne relacje. A życzenia „zdrowia” będą jednymi z tych, które padną najczęściej. Wszystko to nabiera szczególnego znaczenia, a świąteczny przekaz - pełen pozytywnych emocji i dobrej energii pozwala oderwać się od stresującej rzeczywistości, która może nas frustrować - chociażby poprzez ograniczenia w wielu aktywnościach społecznych i rodzinnych. W tym zakresie, komunikacja świąteczna marek będzie więc, paradoksalnie, powrotem do normalności, której wyczekujemy.

# Raporty tematyczne
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager