Święta 2020. Annabelle Minerals: poradzimy sobie ze wzmożonych ruchem w e-sklepie

Święta 2020. Annabelle Minerals: poradzimy sobie ze wzmożonych ruchem w e-sklepie

Anna Szczerba, właścicielka firmy:

Jeśli sprzedaż prezentów świątecznych – mimo wyjątkowości tego roku – pozostanie na tym samym poziomie, co zeszłoroczny, kosmetyki powinny utrzymać wysoką pozycję.

Jednak badania rynku już teraz wykazują, że na świąteczne sprawunki wydamy mniej, niż w latach poprzednich, a to sugeruje spadek sprzedaży również w segmencie kosmetyków.

Jako marka realizująca sprzedaż głównie za pośrednictwem Internetu, „jesteśmy dobrze zoptymalizowani” i potrafimy radzić sobie ze wzmożonym ruchem w e-sklepie oraz obsługą większej niż zwykle liczby zamówień. Realizacja zamówień powinna przebiegać więc płynnie i bezproblemowo.

W tym roku, podobnie jak w latach ubiegłych, również przygotowaliśmy zestawy świąteczne jako propozycje prezentów dla bliskich.

Nasz komunikacja na co dzień jest wyważona i życzliwa. I taka pozostaje – empatyczna, skierowana na potrzeby odbiorcy, uwzględniająca powagę czasów, w których przyszło nam żyć.

# Raporty tematyczne
 reklama