Widząc ten stały trend, postanowiliśmy i w tym roku zaoferować klientom świąteczny zestaw kosmetyków. Tym razem postawiliśmy na pielęgnację skóry ciała i dłoni. Będziemy wykorzystywać wszystkie podstawowe kanały do informowania potencjalnych klientów o naszym zestawie świątecznym, który będzie zawierał produkty z linii So Rose! So Gold! Działania będą prowadzone za pośrednictwem e-commerce, jak i sklepów stacjonarnych.
Zaobserwowaliśmy, że pandemia obudziła w konsumentach potrzebę zwracania większej uwagi na pielęgnację. Z racji obostrzeń czynności pielęgnacyjne zostały ograniczone jedynie do tych wykonywanych w domowym zaciszu. I tutaj również postanowiliśmy sprostać oczekiwaniom klientów oraz dodatkowo ich rozpieścić. Inspirowana kobiecością oraz relaksem w SPA została stworzona linia So Rose! So Gold! (składająca się z żelu pod prysznic, peelingu, balsamu, maski i masełka do skórek) o zapachu brzoskwini, róży i wanilii.
Na tym jednak nie poprzestaliśmy. Postanowiliśmy również pochylić się nad problemem stylistów oraz klientów, którzy z racji wrażliwej, skłonnej do alergii skóry mieli ograniczony wybór jeśli chodzi o produkty do stylizacji paznokci. Tak właśnie powstała nasza najnowsza linia SoPRO bez HEMA. Biorąc pod uwagę panujący już od jakiegoś czasu trend związany ze świadomym kupowaniem oraz troską o własne zdrowie, jesteśmy pewni, że nasza linia składająca się na tą chwilę z topu, bazy, olejku oraz hybrydy w 20 kolorach będzie niesamowitym hitem.
Jesteśmy dumni z tego, że obie linie zostały stworzone w naszej fabryce, w Polsce, przez polskiego producenta. Jesteśmy świadomi, że fakt ten nie jest bez znaczenia dla klientów, którzy z roku na rok co raz chętniej kupują właśnie rodzime produkty.