Silcare: Mamy już gotowe zestawy i materiały promocyjne na świąteczny boom zakupowy

Silcare: Mamy już gotowe zestawy i materiały promocyjne na świąteczny boom zakupowy

Dolores Greń, dyrektor marketingu Silcare:

Przedświąteczny „boom” na zestawy kosmetyczne nie maleje. Każdego roku odnotowujemy duże zapotrzebowanie na tego typu produkty. Nie jest to tajemnicą, że często najbezpieczniejszym i zarazem najlepszym wyborem prezentu pod choinkę dla bliskiej osoby jest właśnie zestaw kosmetyków.

Widząc ten stały trend, postanowiliśmy i w tym roku zaoferować klientom świąteczny zestaw kosmetyków. Tym razem postawiliśmy na pielęgnację skóry ciała i dłoni. Będziemy wykorzystywać wszystkie podstawowe kanały do informowania potencjalnych klientów o naszym zestawie świątecznym, który będzie zawierał produkty z linii So Rose! So Gold! Działania będą prowadzone za pośrednictwem e-commerce, jak i sklepów stacjonarnych.

Przygotowane już zostały oferty, prezentacje, zdjęcia, materiały graficzne, filmy oraz wszelkie niezbędne narzędzia niezbędne do promowania tego zestawu.

Zaobserwowaliśmy, że pandemia obudziła w konsumentach potrzebę zwracania większej uwagi na pielęgnację. Z racji obostrzeń czynności pielęgnacyjne zostały ograniczone jedynie do tych wykonywanych w domowym zaciszu. I tutaj również postanowiliśmy sprostać oczekiwaniom klientów oraz dodatkowo ich rozpieścić. Inspirowana kobiecością oraz relaksem w SPA została stworzona linia So Rose! So Gold! (składająca się z żelu pod prysznic, peelingu, balsamu, maski i masełka do skórek) o zapachu brzoskwini, róży i wanilii.

Na tym jednak nie poprzestaliśmy. Postanowiliśmy również pochylić się nad problemem stylistów oraz klientów, którzy z racji wrażliwej, skłonnej do alergii skóry mieli ograniczony wybór jeśli chodzi o produkty do stylizacji paznokci. Tak właśnie powstała nasza najnowsza linia SoPRO bez HEMA. Biorąc pod uwagę panujący już od jakiegoś czasu trend związany ze świadomym kupowaniem oraz troską o własne zdrowie, jesteśmy pewni, że nasza linia składająca się na tą chwilę z topu, bazy, olejku oraz hybrydy w 20 kolorach będzie niesamowitym hitem.

Uruchomiliśmy już działania wspierające sprzedaż na różnych kanałach komunikacji, tak aby dotrzeć do jak największej liczby konsumentów, którym taki wariant pomógłby w końcu spełnić marzenie o hybrydowym manicure.

Jesteśmy dumni z tego, że obie linie zostały stworzone w naszej fabryce, w Polsce, przez polskiego producenta. Jesteśmy świadomi, że fakt ten nie jest bez znaczenia dla klientów, którzy z roku na rok co raz chętniej kupują właśnie rodzime produkty.

fot. unsplash.com
# Raporty tematyczne
 reklama