GLOV: W tegorocznych zestawach świątecznych stawiamy na mindfulness

GLOV: W tegorocznych zestawach świątecznych stawiamy na mindfulness

Ewa Dudzic, Co-Founder GLOV:

W okresie świątecznym popularnością cieszą się ogólnie panujące trendy rynkowe, a święta są momentem, kiedy można je inaczej opakować, opowiedzieć inną historię za ich pomocą, nadając całości świąteczny charakter.

I właśnie to staramy się wykorzystać przy okazji świąt, tworząc dedykowane zestawy zgodne z aktualnymi trendami. W tym roku w GLOV postawiliśmy na mindfulness i stworzyliśmy 4 zestawy. Każdy z nich jest inny, skierowany do różnych potrzeb np. zestaw do pielęgnacji twarzy, kolejny do włosów, a trzeci i czwarty do ciała i włosów. Skupiamy się na rytuałach pielęgnacyjnych w domowym spa - przez pandemię nasze nawyki pielęgnacyjne zmieniły się, coraz częściej zamiast wizyty w salonie kosmetycznych wybieramy domowe zacisze, gdzie produkty GLOV sprawdzają się idealnie. Czy zestawy świąteczne są pewniakiem? Myślę, że tak. Nasze produkty to świetny pomysł na prezent dla każdej kobiety, w każdym wieku, o każdym typie cery i różnych potrzebach. Są to uniwersalne, wszechstronne akcesoria kosmetyczne i pielęgnacyjne - świetne na prezent dla córki, siostry, partnerki, mamy, a nawet babci. Kupując gotowe zestawy konsumenci kierując się na pewno ceną i opakowaniem - im ciekawsze, tym większe wrażenie zrobi na osobie obdarowanej.

Najlepiej sprzedają się zestawy zawierające jakiś znany, sprawdzony produkt i coś dodatkowego z efektem “wow”, czyli np. nowość na rynku czy, jak w naszym przypadku kosmetyczkę, czy inny gadżet, który zostanie po zużyciu kosmetyków.

Tworząc gotowe zestawy prezentowe warto zwrócić uwagę na, by przygotować różne warianty cenowe i produktowe, dedykowane różnym grupom odbiorców. Jeśli chodzi o online, to GLOV prowadzi swój własny sklep, w którym każdego dnia na klientki czeka nowa promocja. I to właśnie promocje są główną osią świątecznej strategii sprzedażowej. Co roku organizujemy black friday z dużymi obniżkami i wiemy, że sporo klientek czeka na ten dzień z zamawianiem prezentów dla siebie i bliskich.

Nie przygotowujemy własnych kalendarzy adwentowych, ale bierzemy udział w akcjach świątecznych, w ramach których różne marki udostępniają swoje produkty, sprzedawane w formie kalendarza.

Karolina Nowak, Product Specialist GLOV:

Dodam jeszcze, że bazując na doświadczeniu, w jaki sposób zmieniła się sprzedaż w dobie pandemii i biorąc pod uwagę fakt, że sklepy i galerie handlowe mogą być pozamykane, stawiamy głównie na sprzedaż online.

Staramy się przykładać dużą wagę do jakości zdjęć, aby jak najlepiej odwzorować produkt. Istotne są także dokładne i transparentne opisy poszczególnych produktów - wszystko po to, by klient mógł zobaczyć i jak najlepiej poznać produkt, nie mając go fizycznie w dłoni. Nasza przedświąteczna komunikacja skupi się na promowaniu zestawów świątecznych i idei, jaka się za nimi kryje, czyli wspominanym już przez Ewę nurtem mindfulness. Czas świąt powinien być spokojny i to właśnie mają mówić nasze świąteczne zestawy: spokój, czas na refleksję, czas dla siebie.

fot. unsplash.com
# Raporty tematyczne
loki joanna