Eurus: Atrakcyjne ceny zestawów świątecznych i ich mocna komunikacja online

Eurus: Atrakcyjne ceny zestawów świątecznych i ich mocna komunikacja online

Jolanta Górska, manager ds. mediów i PR Eurus:

Zestawy kosmetyczne, biorąc pod uwagę fakt, że kosmetyki są jedną z najczęściej wybieranych opcji na prezent pod choinkę, cieszą się dużym zainteresowaniem wśród naszych konsumentów.

Klienci chętnie sięgają po ładnie zapakowany zestaw, np. z kilkoma komplementarnymi kosmetykami z danej linii, które tworzą cały rytuał pielęgnacyjny do twarzy, ciała czy włosów. Ważnym czynnikiem przy wyborze takiego zestawu jest cena, korzystniejsza, niż gdyby produkty były kupowane osobno, chociaż dzisiaj w ofercie zarówno sklepów stacjonarnych, jak i na platformach e-commerce marek lub sieci kosmetycznych konsumenci z dużą wprawą potrafią znaleźć promocje cenowe czy oferty specjalne, więc zestawy świąteczne są jedną z wielu możliwości zakupu kosmetycznego prezentu biskiej osobie.

Okres przedświąteczny to bardzo intensywny sprzedażowo czas w naszej branży. Konkurencja na polskim rynku jest olbrzymia (jedna z największych w Europie, biorąc pod uwagę obecność marek globalnych i coraz liczniejszych polskich producentów), dlatego odpowiedni dobór kanałów komunikacji, aby jak najlepiej dotrzeć z odpowiednim przekazem do różnych grup docelowych jest dla nas kluczowy, a szerokie spektrum działań opiera się głównie na nowoczesnych kanałach komunikacji online, które jak żadne inne dają możliwość precyzyjnego targetowania odbiorców i mierzenia skuteczności prowadzonych kampanii.

fot. unsplash.com
# Raporty tematyczne
 reklama