Jak co roku prezentujemy cykl "Było, jest, będzie". Jakie wydarzenia z roku 2018 firmy kosmetyczne uważają za najważniejsze i co mają w planach na rok 2019? Przeczytajcie!
Jarosław Cybulski, prezes zarządu Janda
1. Dla branży kosmetycznej to był rok…
Bardzo dynamiczny, obfitujący w nowe marki i nowe produkty.
2. Najważniejszym wydarzeniem dla mojej firmy w 2018 roku było...
Jubileusz marki JANDA. Obchodziliśmy trzylecie działalności na rynku.
3. W 2019 kluczowe cele biznesowe naszej firmy to…
Inwestycje w badania naukowe.
4. Hitami sprzedaży w naszej ofercie obecnie są...
Niezmiennie krem Nr 1 oraz nowa luksusowa linia kosmetyków Dermoindukcja z szafirowym nośnikiem.
5. Rynkowe trendy, które mocno oddziałują na branżę kosmetyczną to…
Wpływ kultury azjatyckiej.
6. Dużym rynkowym zaskoczeniem w 2018 było…
Zakaz handlu w niedziele.
7. Sobie i konkurencji życzymy w 2019 roku…
Klientów lojalnych, ceniących i wspierających polskie marki.