Było, jest, będzie - coroczna sonda branży kosmetycznej -  mówi Jarosław Cybulski, Janda

Było, jest, będzie - coroczna sonda branży kosmetycznej - mówi Jarosław Cybulski, Janda

Jak co roku prezentujemy cykl "Było, jest, będzie". Jakie wydarzenia z roku 2018 firmy kosmetyczne uważają za najważniejsze i co mają w planach na rok 2019? Przeczytajcie!

Jarosław Cybulski, prezes zarządu Janda

1. Dla branży kosmetycznej to był rok…

Bardzo dynamiczny, obfitujący w nowe marki i nowe produkty.

2. Najważniejszym  wydarzeniem dla mojej firmy w 2018 roku było...

Jubileusz marki JANDA. Obchodziliśmy trzylecie działalności na rynku.

3. W 2019 kluczowe cele biznesowe naszej firmy to…

Inwestycje w badania naukowe.

4. Hitami sprzedaży w naszej ofercie obecnie są...

Niezmiennie krem Nr 1 oraz nowa luksusowa linia kosmetyków Dermoindukcja z szafirowym nośnikiem.

5. Rynkowe trendy, które mocno oddziałują na branżę kosmetyczną to…

Wpływ kultury azjatyckiej.

6. Dużym rynkowym zaskoczeniem w 2018 było…

Zakaz handlu w niedziele. 

7. Sobie i konkurencji życzymy w 2019 roku…

Klientów lojalnych, ceniących i wspierających polskie marki.

# Raporty tematyczne
 reklama