Było, jest, będzie - coroczna sonda branży kosmetycznej -  mówi Joanna Kowalczuk, Ziaja

Było, jest, będzie - coroczna sonda branży kosmetycznej - mówi Joanna Kowalczuk, Ziaja

Jak co roku prezentujemy cykl "Było, jest, będzie". Jakie wydarzenia z roku 2018 firmy kosmetyczne uważają za najważniejsze i co mają w planach na rok 2019? Przeczytajcie!

Joanna Kowalczuk, kierownik marketingu Ziaja

1. Najważniejszym  wydarzeniem dla mojej firmy w 2018 roku było...

Tegoroczny hit ZiaiRok 2018 przyniósł wiele nowych wyzwań. Niewątpliwie najważniejszym wydarzeniem była dla nas premiera serii GdanSkin.

To linia inspirowana nadmorską pielęgnacją i Gdańskiem – miastem, z którego pochodzimy.

Promocja tej serii miała również wyjątkową odsłonę. Zanim nowości trafiły do sprzedaży wypuściliśmy partię limitowanych boxów, które klienci mogli kupić za pośrednictwem specjalnego serwisu internetowego. Akcja była intensywnie promowana w social mediach i na czołowych portalach internetowych.

To nasze pierwsze przedsięwzięcie o charakterze wizerunkowym z wykorzystaniem e-commerce.

Efekty były imponujące, dlatego planujemy kontynuować podobne działania w przyszłości.

2. W 2019 kluczowe cele biznesowe naszej firmy to… 

Przyszły rok będzie dla branży kosmetycznej kolejnym pełnym wyzwań i nowych doświadczeń.

Jednak dla  firmy Ziaja to szczególnie ważny i symboliczny czas z uwagi na jubileusz 30-lecia.

Będziemy podkreślać nasze korzenie, jednocześnie wskazując na ogromny rozwój i pozycję jaką zdobyliśmy na rynku polskim oraz poza granicami kraju. Najważniejszym celem jest przede wszystkim utrzymanie dotychczasowej dynamiki wzrostu.

Nie zwalniamy tempa i planujemy nowe kanały dystrybucji, dalsze inwestycje w infrastrukturę produkcyjną oraz liczne, zintegrowane działania marketingowe, które na pewno zadowolą naszych klientów.

Bardzo ważny jest dla nas również dalszy rozwój oferty eksportowej. Planujemy dynamicznie rozszerzać dotychczasową współpracę oraz zdobywać nowe zagraniczne rynki.

Niezwykle ważna jest dla nas rozbudowa oferty Ziaja we wszystkich pielęgnacyjnych kategoriach asortymentowych i przedziałach wiekowych. Nie zabraknie wyjątkowych nowości i jubileuszowych niespodzianek.

4. Hitami sprzedaży w naszej ofercie obecnie są...

Naszym bestsellerem niezmiennie jest naturalny krem oliwkowy, jednak w mijającym roku na szczególne wyróżnienie zasługują także nowości z  serii GdanSkin. Linia osiągnęła bardzo dobre wyniki sprzedaży i zajęła wysokie miejsca w rankingach, jak i sercach naszych klientów.

5. Rynkowe trendy, które wciąż mocno oddziałują na branżę to...

K-beauty, czyli koreańska pielęgnacja. Popularnym kierunkiem jest także profilaktyka anti-age i anti-pollution. 

6. Sobie i konkurencji w 2019 r. życzymy...

Dalszych sukcesów - ciekawych projektów, wielu nowych inspiracji i rosnącego grona stałych klientów.

# Raporty tematyczne
 reklama