Ze sprzedażą kalendarzy ruszamy już od początku listopada i będą one dostępne w dwóch wersjach: większej, z 24 elementami, i mniejszej z 12 kosmetykami. W środku znajdą się produkty do pielęgnacji skóry twarzy i ciała, np. serum przeciwzmarszczkowe z 1,5% kwasem hialuronowym Anew Clinical, produkty z kategorii wellness/SPA i make-up, np. tusz do rzęs Euforia i kojąca maseczka do twarzy Planet SPA, jak również nasze topowe zapachy w perfumetkach, m.in. miniperfumy Eve Truth. Kalendarz adwentowy to także świetne rozwiązanie dla osób, które chcą wypróbować po raz pierwszy nasze produkty, oraz ocenić, co im się najbardziej podoba i co warto byłoby kupić w wersji pełnowymiarowej.
Pięknie zapakowane zestawy prezentowe są wciąż bardzo popularne wśród klientów i wcale nie oznaczają, że ktoś, kto je wybiera, nie ma pomysłu na prezent. Kto z nas nie chciałby dostać swoich ulubionych perfum uzupełnionych o inne produkty do pielęgnacji ciała czy do makijażu? W Avon oczywiście będziemy mieć w ofercie bożonarodzeniowej zestawy prezentowe dla kobiet i mężczyzn, w których będą znajdować się produkty z różnych kategorii i tej samej linii zapachowej czy produktowej, np. woda perfumowana, perfumetka i balsam do ciała, krem do twarzy, serum i woda micelarna albo set lakierów do paznokci.
W tym roku przygotowaliśmy aż 38 zestawów prezentowych z wyjątkową zawartością, np. set produktów z linii Eve Embrace i TTA This Love dla pań czy Wild Country i Black Suede dla panów. Mamy też coś dla fanek pielęgnacji, np. zestaw kremów z ProtinolemTM – emulsję na noc plus luksusowy krem odmładzający, przeznaczone dla pań po 45. roku życia. Wybór danego zestawu zależy od wielu czynników – upodobań, charakteru czy zainteresowań obdarowywanego. Dobierając odpowiedni upominek, można udowodnić, że dobrze znamy bliską nam osobę i bardzo nam na niej zależy.
Już na początku pandemii musieliśmy mocniej rozwinąć nasze działania w sieci, przeorganizowując sposób naszego funkcjonowania i szybko odpowiedzieć na nowe warunki, w jakich się znaleźliśmy. Rozwinęliśmy tym samym strategię omnichannel, w czym pomogły nam Katalog Avon w wersji online oraz aplikacja Avon On, dzięki której nasze konsultantki mają szybki i łatwy dostęp do składania zamówień, ekskluzywnych ofert i nowości – wszystko za pomocą telefonu komórkowego, w dowolnym miejscu i czasie. Dodatkowo wprowadziliśmy wiele innowacyjnych rozwiązań, m.in. bezdotykowy system wysyłek, który pozwala dostarczać nasze produkty prosto pod drzwi klientów. Pracę konsultantek ułatwiliśmy też poprzez przeprowadzenie szeregu szkoleń, np. z budowania biznesu online oraz Social Selling’u. Dzięki tym wszystkim nowoczesnym rozwiązaniom nasze dziewczyny mogą swobodnie, i w bezpieczny sposób, prowadzić swoje biznesy i nawiązywać kontakty z klientami.
Naszym niezmiennym mottem jest świąteczna radość z obdarowywania pięknem. W tym roku szykujemy prawdziwą gratkę dla klientów, którzy pragną sprawić swoim ukochanym osobom jeszcze większą przyjemność. Będą mieli oni bowiem możliwość wygrawerowania na dodatkowych siedmiu wybranych produktach z naszej oferty personalizowanej dedykacji i przekazania komuś bliskiemu bożonarodzeniowych życzeń w nietypowej formie. Usługa grawerowania ruszyła u nas w maju i cieszy się niesłabnącą popularnością. Przygotowujemy również szeroko zakrojoną kampanię marketingową w mediach społecznościowych, dzięki której nasi klienci będą mogli poznać szeroki wachlarz inspiracji oferty prezentowej dla siebie i najbliższych.