To szansa dla krajowych i zagranicznych producentów na nawiązanie nowych relacji biznesowych.
Kontraktacje dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej są doskonałą okazją do prezentacji szerokiej gamy produktów tego sektora, w tym cieszących się coraz większą popularnością kosmetyków naturalnych. To także możliwość spotkań w dwóch strefach – producentów i kupców oraz skorzystania z pomocy ekspertów doskonale zorientowanych w zagranicznych rynkach i specjalizujących się w systemach prawnych gospodarek z całego świata.
Jednym z najważniejszych celów targów jest łączenie producentów z zagranicznymi dystrybutorami. Na Slavic B2Beauty obecni będą kupcy z takich krajów jak: Katar, Francja, Włochy, Turcja, Tunezja, Maroko, Malezja, Izreal, Uzbekistan, Czechy, Wielka Brytania, Hiszpania, Holandia. Ideą Slavic B3B Beauty będzie więc spotkanie w jednym miejscu zagranicznych agencji i izb handlowych, międzynarodowych firm, konsorcjów i sieci, które poszukują producentów naturalnych i ekologicznych kosmetyków. Misję przyjazdową na targi organizuje firma BERM, wspierająca działania eksportowe polskiej branży kosmetycznej.
Dwudniowe targi będą doskonałą okazją nie tylko do zapoznania się z ofertą producentów, ale także do negocjowania cen czy ułożenia optymalnego łańcucha dostaw.
Wśród producentów, którzy zaprezentują swoją ofertę produktów podczas czerwcowych kontraktacji Slavic B2Beauty, znajdą się m.in. takie firmy jak: Organique, Eveline Cosmetics, Beliso, Ziołolek, Profarm, Pierre Rene, Hrabina Rzewuska, Miraculum, Erlan-Narbutt-Lesiak, Coloris czy Uroda Polska. Firmy te tworząc swoje kolekcje, czerpią inspiracje z natury. Ich produkty są bogate w naturalne zasoby: siarczki, glinki, zioła i inne składniki mineralne. Ich oferta wpisuje się w trend proekologiczny i clean-beauty - kosmetyków oraz farmaceutyków o czystych składach i naturalnej zawartości.
Rynek kosmetyków i pielęgnacji ciała kwitnie – w szczególności segment produktów do pielęgnacji skóry.
Głównym powodem silnego wzrostu jest zmiana pokoleniowa: młodzi konsumenci używający dużej ilości kosmetyków, wchodzą na rynek jako jego pełnoprawni uczestnicy. Jednocześnie zmiany te wzmacniają media społecznościowe i eCommerce, które mają znaczący wpływ na zachowania zakupowe. Trendy z całego świata rozprzestrzeniają się i zmieniają codzienną rutynę pielęgnacyjną.
Branża kosmetyczna to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów gospodarki. Prognozowany globalny wzrost rynku beauty do 2023 roku szacowany jest na 544,7 mld euro. Te dane odzwierciedla również nasz, krajowy rynek kosmetyków, w którym eksport od wielu lat utrzymuje tendencję zwyżkową. W 2019 roku głównymi rynkami eksportowymi dla Polski były Niemcy i Wielka Brytania. Rok później w czołówce importerów polskich produktów kosmetycznych znalazł się Kazachstan, a Szwajcaria, Uzbekistan, Mołdawia i Austria odnotowały kilkudziesięcioprocentowy wzrost sprzedaży kosmetyków z Polski. Mimo że pandemia Covid-19 spowolniła sprzedaż, to prognozowany jest dalszy wzrost rynku w tempie 5,2% do 2023 roku.
Jeśli Waszym celem jest nawiązanie współpracy z największymi kupcami kosmetyków i farmaceutyków oraz pokazanie produktów Waszych marek światowym dystrybutorom – warto dołączyć do czerwcowych targów Slavic B2Beauty!
Pierwsze w Polsce targi kontraktacyjne dla branży kosmetycznej i farmakologicznej SLAVIC B2BEAUTY odbędą się w Targach Kielce 21 i 22 czerwca 2022 roku. Zarezerwuj miejsce już dziś!
Partnerem Slavic B2Beauty jest Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego.