W ramach umowy, jaką Ministerstwo Rozwoju podpisało ze spółką pod koniec 2019 roku, BERM będzie organizować narodowe stoiska informacyjno-promocyjne i misje wyjazdowe dla polskich przedsiębiorców na targi Cosmoprof Bolonia i Beautyworld w Dubaju w kolejnych dwóch latach.
Najbliższa misja odbędzie się w dniach 11-15 marca 2020 r. w Bolonii podczas targów Cosmoprof.
- Polskie kosmetyki będą promowane w całej polskiej strefie, ale oczywiście główny punkt będzie zlokalizowany na stoisku narodowym – mówi Żaneta Berus, promotions director w BERM. – Na stoisku narodowym będą wyświetlane filmy promocyjne polskich firm kosmetycznych, a także dostępne będą inne materiały promocyjne przedsiębiorstw z sektora kosmetycznego. Poza tym 13 marca zorganizujemy briefing prasowy z udziałem zagranicznych dziennikarzy, jak też ekspertów włoskich, którzy przekażą wiedzę o rynku włoskim polskim uczestnikom misji i polskim wystawcom. Wreszcie stawiamy na bilateralne spotkania delegatów z Polski z włoskimi i międzynarodowymi kupcami – wymienia Berus.
Zarząd spółki BERM deklaruje, że zamierza wzbogacać program misji wyjazdowych i wsłuchiwać się w głosy ich uczestników. - Zapraszamy więc do współtworzenia tych programów razem z nami – chętnie wykorzystamy dobre pomysły – deklaruje Żaneta Berus.
Więcej informacji na temat rządowego programu promocji branży kosmetyków do pobrania tutaj.