Indigo - Cosmoprof 2019 z dobrymi kontaktami biznesowymi i nagrodą dla bazy mineralnej

Indigo - Cosmoprof 2019 z dobrymi kontaktami biznesowymi i nagrodą dla bazy mineralnej

Z punktu widzenia Indigo Italia była to doskonała okazja do prezentacji nowości marki na rynku włoskim oraz spotkań z aktualnymi i potencjalnymi klientami. Jeżeli chodzi o centralę Indigo, targi w Bolonii to miejsce promocji marki w Europie i możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych, a także licznych spotkań z aktualnymi dystrybutorami z całego świata.

Targi wypadły w naszych oczach doskonale, a pozytywne odczucia wzmacnia fakt, że Baza Mineralna Indigo została wyróżniona nagrodą Cosmoprof Awards. Co warto podkreślić – to jedyna nagroda przyznana w kategorii produktów do paznokci

Podstawowa zaleta targów w Bolonii to ich międzynarodowy charakter - spotkania w Bolonii to skarbnica wiedzy na temat sytuacji na rynku. Indigo jest obecne na wielu tego typu wydarzeniach na świecie, a targi w Bolonii zdecydowanie prezentują najwyższy poziom.

Jako firma z polskim rodowodem nie mamy czego się wstydzić na arenie międzynarodowej. Jesteśmy równorzędnym konkurentem dla światowych marek, zarówno pod kątem oferty jak i estetyki stoisk.

Co jest ważne w strategii eksportowej polskiego producenta? Przede wszystkim odrzucenie kompleksów i wiara w swój produkt, zwłaszcza gdy jest on doskonale przyjmowany na rynku w Polsce. Istotnym czynnikiem decydującym o sukcesie w eksporcie jest również silny zespół specjalistów od produktu, marketingu międzynarodowego oraz doświadczonych w pracy z różnymi kulturami handlowców.

# Eksport
 reklama