Cosmoprof Bolonia 2023 - Resibo: Inwestując w targi, pokazujemy, że traktujemy serio nasze biznesy eksportowe

Cosmoprof Bolonia 2023 - Resibo: Inwestując w targi, pokazujemy, że traktujemy serio nasze biznesy eksportowe

#CosmoprofBolonia2023
#NaGorąco #MówimyJakJest

Gosia Kawalec, Head of Export Sales and Marketing Resibo, oraz cały jej zespół podczas targów nieustannie spotykali się z obecnymi i potencjalnymi kontrahentami, a także dziennikarzami i influencerami z różnych krajów. Na tym stoisku emanowała superpozytywna energia. Było po prostu czuć, że eksport jest naprawdę istotny dla firmy, a twórcy marki są dumni z tego, co mogą zaprezentować międzynarodowej kosmetycznej społeczności.

Jak oceniacie tegoroczne Cosmoprof Bolonia?

Wspaniale! Ta edycja wyglądała tak, jak gdyby pandemia COVID-19 i przerwa w eventach w ogóle nie istniały! Mnóstwo gości z Europy i całego świata tłumnie odwiedzało nasze stoisko, nie dając chwili wytchnienia. Ale nie po wytchnienie jeździmy na targi!; -) Cały Resibo Team był ciągle na pełnych obrotach. Finalnie za nami setki rozmów i spotkań, z których dominująca większość była bardzo obiecująca i rokuje nowymi kierunkami rozwoju naszej marki.

W jaki sposób staraliście się jako firma wykorzystać potencjał targów?

Dla nas targi zawsze są czasem rozwoju sprzedaży oraz poszukiwania nowych kierunków i odbiorców. To także intensywny czas pracy nad wizerunkiem Resibo, prezentacją wartości, misji i wizji marki. Nasi odbiorcy to nie tylko zupełnie nowe biznesy, które po raz pierwszy mają styk z marką, ale także ci, którzy przez wszystkie poprzednie edycje śledzą nasze poczynania. To właśnie oni, tak jak kilka dużych dystrybucji, wreszcie stwierdzają, że „tak, to odpowiedni czas na podjęcie współpracy”. To także dni owocujące w inspirujące spotkania z obecnymi partnerami, prasą oraz światem influencerów z Polski i zza granicy. 

Co pozytywnie motywowało Was podczas tych targowych dni?

Niewątpliwie reakcje i zachwyt nad stoiskiem i aranżacją, ale także nad samymi produktami, designem oraz tym, jak marka prezentuje się po rebrandingu i jak rozszerzamy nasze portfolio. Niezwykle ważne były dla nas reakcje na nowości, które zaprezentowaliśmy na stoisku - tym razem przedpremierowo. Mowa o Bóstwach Słonecznych, czyli długo dopracowywanej linii kosmetyków z ochroną SPF. Poza tym to, jak goście wypowiadają się o nas, jest kolejnym powodem do dumy i radości dla całego zespołu Resibo. Często słyszeliśmy od polskich odwiedzających, że pierwsze kroki skierowali właśnie do nas. Niektórzy odwiedzili nas dwukrotnie. To zdecydowanie dodaje nam skrzydeł i pcha dalej w dynamiczny rozwój.

Co powinno być poprawione - przez organizatora lub też z Waszej strony - podczas kolejnej edycji?

Chyba muszę to powiedzieć, chociaż boję się, że narażę się mojemu zespołowi; -) Zabrakło nam czwartego dnia! Mimo, iż niedziela zawsze była bardziej nakierowana na gości B2C, to jednak ten dzień zawsze był taką „wisienką na torcie” i, pomimo zmęczenia, rozmowy z ostatecznymi klientami przynosiły ciekawe spostrzeżenia i dodatkowy feedback.

Czym dla polskiego sektora kosmetycznego jest Bolonia?

Uważam, że z pełną świadomością możemy powiedzieć, że jest miejscem „must be” i świetną okazją, aby zaprezentować to, co mamy najlepsze! 

Czy targi wciąż są dobrym miejscem dla rozwijania eksportu? Gdzie jeszcze w tym roku będzie można spotkać Wasze marki?

Zdecydowanie! Targi zawsze są świetnym miejscem dla firm pragnących rozwijać eksport, bo przynoszą nowych odbiorców. Nawet, jeśli w trakcie wydarzenia nie ma deklaracji na biznes, to można, tak jak w naszym przypadku, powrócić do rozmów z partnerami, z którymi mamy już pierwsze „koty za płoty”. Ponadto inwestując w targi, pokazujemy aktualnym i potencjalnym partnerom, że jest to dla nas bardzo ważne i traktujemy serio nasze biznesy eksportowe. Targami w Bolonii rozpoczęliśmy tegoroczny tour. Już za niecały miesiąc jedziemy do Londynu, a w maju będzie można nas spotkać w Seulu. Oczywiście - w międzyczasie - działamy z naszymi kontaktami z ostatniego wydarzenia.

Kluczowe rynki dla Waszej marki to…

Głównie Europa oraz rozwijanie rynków, na których jesteśmy, jak np. Włochy, gdzie od prawie 5 lat, rok do roku multiplikujemy poziom sprzedaży i pokrycie rynku. Bardzo duży nacisk kładziemy też na rozwój rynków azjatyckich, z którymi jesteśmy coraz bliżej po Cosmoprof Asia 2022 w Singapurze. Co ciekawe, goście z listopadowych targów odwiedzili nas na spotkaniach właśnie w Bolonii, gdzie ustalaliśmy szczegóły współprac na nadchodzące miesiące.

# Eksport
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi