7 marca - webinar dotyczący eksportu kosmetyków do Chin

7 marca - webinar dotyczący eksportu kosmetyków do Chin

Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego informuje, że 7 marca br., o godz. 9:00 czasu warszawskiego, odbędzie się webinarium „Exporting Cosmetics to China: Understand the Market and its Stakes”.

Jest to przede wszystkim efekt bliskiej, kilkuletniej już współpracy z Ambasadą RP w Pekinie, dzięki której firmy należące do organizacji miały duży wpływ na program wydarzenia.

Partnerami webinaru, obok związku i Ambasady RP w Pekinie, są UE SME Centre i Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH). Celem spotkania jest przedstawienie polskim firmom z sektora kosmetycznego przeglądu możliwości dostępu do chińskiego rynku. Eksperci firmy konsultingowej 2Open podzielą się najlepszymi praktykami w zakresie opracowywania strategii wejścia na rynek oraz rejestracji produktów zgodnie z chińskimi przepisami. Wydarzenie odbędzie się w języku angielskim i jest dostępne również dla zainteresowanych tematem odbiorców w innych krajach UE.

Uczestnicy spotkania zyskają wiedzę z zakresu:

  • funkcjonowania rynku kosmetyków w Chinach,
  • procesu rejestracji zgodnie z chińskimi przepisami CSAR,
  • rejestracji składników,
  • uznawania oświadczeń i metod o skuteczności działania,
  • składników podwójnego zastosowania,
  • etykietowania kosmetyków w Chinach,
  • testów na zwierzętach,
  • eksportu w ramach ułatwionej procedury transgranicznego handlu elektronicznego (CBEC).

Agenda spotkania:

9:00 – 9:15
Powitanie uczestników webinaru:

  • Prezentacja UE SME Centre, Davide Orlandi
  • Polska Agencja Inwestycji i Handlu - Monika Kołpaczyńska
  • Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Blanka Chmurzyńska-Brown

9:15 – 9:25
Ogólne wprowadzenie do chińskiego rynku kosmetyków

  • Arvid Tilner, UE SME Centre

9:25 – 10:15
Kwestie techniczne chińskiego rynku kosmetycznego

  • Proces rejestracji według chińskiej regulacji CSAR
  • Kody rejestracji składników (Raw Materials)
  • Uznanie oświadczeń i metod dotyczących skuteczności
  • Składniki podwójnego zastosowania
  • Etykietowanie kosmetyków
  • Badania na zwierzętach
  • Eksport kosmetyków w Cross border e-commerce - June Huang, Maria Galán Lozano oraz Luis Galán Lozano, firma konsultingowa 2Open

10:15 – 10:30
Sesja pytań i odpowiedzi

  • Uwagi końcowe - Krzysztof Florczyk, Ambasada RP w Pekinie
     
Link do wydarzenia:
https://www.eusmecentre.org.cn/events/exporting-cosmetics-to-china-understand-the-market-and-its-stakes/
Link bezpośrednio do rejestracji:
https://us06web.zoom.us/webinar/register/WN_efa3KwhXS9So-6ah7oUX5w
# Eksport
 reklama