Rexona stawia na sport
Rexona stawia na sport

„Więcej ruchu, więcej z życia” przekonuje marka Rexona, zachęcając do podjęcia aktywności fizycznej i zmiany stylu życia na zdrowszy. Dlaczego? Bowiem, jak pokazują badania aż  38 procent Polaków przyznaje się do… zerowej aktywności ruchowej, a brak ruchu przyczynia się do skrócenia życia.

Efekt? Nasze dzieci będą żyły nawet 5 lat krócej niż my. Dlatego dość z szukaniem wymówek. Czas na zmianę dotychczasowych przyzwyczajeń. Wyzwanie marki Rexona podjął i promuje Robert Kubica, który spróbował sił w dyscyplinach sportowych dalekich od wyścigów samochodowych. Wszystko po to, aby udowodnić, że „chcieć to móc” i nie ma rzeczy niemożliwych, a wszystko zależy tylko i wyłącznie od nas samych.

Marka przygotowała aplikację Rexona 5000 kroków. Z jej pomocą każdy może policzyć liczbę kroków, zbierać specjalne odznaki i dowiedzieć się, co dobrego daje dla naszego samopoczucia i zdrowia zwyczajne chodzenie. Na stronie internetowej marki można też sprawdzić, ile łącznie Polacy zrobili już kroków.

# Newsy producenci
 reklama