Spore zmiany w Aura Distriution - nowa nazwa, nowe rynki

Spore zmiany w Aura Distriution - nowa nazwa, nowe rynki

Aura Distribution dotychczas zajmująca się głównie dystrybucją trendujących na rynku światowym kosmetyków i akcesoriów przedstawiła swoje plany rozwoju na rok 2024.

Firma, która wprowadziła i z powodzeniem rozwinęła na rodzimym rynku marki takie jak Cettua, Quret, Jumiso czy licencyjne produkty kosmetyczne Pusheen podjęła plany rozwoju Działu Produkcji oraz podpisała kontrakt z kilkoma kultowymi licencjami.

Jak zapowiada CEO firmy Aldona Wołoszyn rok 2024 przyniósł w jej firmie wiele zmian, a to dopiero początek.

Pod nową nazwą

Po wielu latach opierania biznesu na modelu dystrybucyjnym, firma podjęła działania mające na celu wzrost jej rynkowego potencjału. W konsekwencji postanowiła rozbudować dział produkcyjny oraz skupić się na rozwoju marek własnych. Z tego powodu zmianie uległa nazwa firmy i w najbliższym czasie będzie funkcjonowała pod nową - Aura sp. z.o.o. Zmiana ta jest podyktowana ułatwieniem w komunikacji i zapamiętaniu w świadomości klientów firmy i jej działaności.

Nie oznacza to jednak rezygnacji z dystrybucji kosmetyków i akcesoriów światowych marek, których pozycję i rozpoznawalność firma przez wiele lat budowała na polskim rynku. To ramię biznesu będzie nadal rozwijane - prawdopodobnie jeszcze bardziej dynamicznie niż dotychczas.

Ekspansja na rynki europejskie

Ogromne doświadczenie dystrybutorskie skłoniło zarząd firmy do otwarcia się na rynki eksportowe. Po sukcesie importowanych przez nią kosmetyków w Polsce, Aldona Wołoszyn postawiła sobie za cel zaprezentowania i sprzedaży własnych kosmetyków i akcesoriów w całej Europie. Jednym z pierwszych kroków podjętych w tej sprawie był udział w corocznych, największych targach kosmetycznych Cosmoprof Bolonia. Po raz pierwszy firma zaprezentowała się na nich w roli wystawcy, a na swoim kolorowym i przyciągającym wzrok stoisku premierę miały kosmetyki oraz akcesoria pod własnym logo.

Na targach premierę miały także nowe licencje, które pod koniec 2023 roku dołączyły do bogatego portfolio firmy Aura. Do dotychczasowych produktów z kultowym kotem Pusheen oraz z bohaterami  bajek czy filmów takich jak Harry Potter, Wonder Women, Batman, Spider Man, Tom and Jerry, Looney Tones czy Friends dołączają licencje spod znaku globalnego partnera - firmy Mattel. Dzięki tej współpracy ofertę firmy wzbogacą kosmetyki i akcesoria sygnowane licencjami Barbie, Hot Wheels i powracających po wielu latach Monster High. Tym samym Aura staje się firmą z jednym z największych portfolio licencyjnym (w kategorii kosmetyków i akcesoriów kosmetycznych) w Polsce, ale i w Europie.

# Newsy producenci
 reklama