Jesteśmy dynamiczną firmą z branży FMCG poszukującą kandydata na stanowisko Trade Marketing Managera. Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za opracowanie i realizację strategii handlowej, mającej na celu zwiększenie sprzedaży i wzrost udziału naszych produktów w rynku. Osoba na tym stanowisku będzie ściśle współpracować z zespołami sprzedaży, marketingu, logistyki i finansów.
Twój zakres obowiązków
Analizowanie danych rynkowych i monitorowanie trendów w branży FMCG.
Opracowywanie strategii handlowej i planów działania.
Koordynowanie działań promocyjno-marketingowych przy ścisłej współpracy z działem handlowym.
Analiza efektywności kampanii i dostarczanie raportów.
Współpraca z kierownikami ds. kluczowych klientów w celu ustalenia optymalnych działań promocyjnych.
Pomoc w przygotowaniu koncepcji i prezentacji do klienta, jak również aktywny udział w spotkaniach.
Nasze wymagania
Doświadczenie na stanowisku Trade Marketing Managera lub pokrewnym, preferowane w branży FMCG, idealnie w kosmetycznej.
Bardzo dobra znajomość rynku FMCG, trendów i konkurencji.
Umiejętność analizy danych rynkowych oraz identyfikowania możliwości wzrostu.
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
Umiejętność pracy w zespole i zarządzania projektami.
Silne umiejętności analityczne i podejście oparte na faktach.
Wykształcenie wyższe związane z marketingiem, zarządzaniem lub pokrewnymi dziedzinami.
Umiejętność samodzielnego definiowania priorytetów pracy i proaktywność w działaniach (self-starter).
Gotowość do pracy stacjonarnej 100% czasu.
To oferujemy
Pracę w stabilnej i renomowanej firmie z branży FMCG.
Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w dynamicznym środowisku.
Konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów.
Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop, telefon, samochód również do użytku prywatnego).
Możliwość wpływu na strategię marketingową firmy i jej realizację.