New Approach Sp. z o.o. to producent i dystrybutor marki BasicLab – pielęgnacji, która dotrzymuje obietnic.
Założycielki marki, wykorzystując swoje know-how, doświadczenie i determinację, stworzyły kosmetyki przeznaczone do wszystkich rodzajów włosów i skóry, także tej wrażliwej, skłonnej do alergii i podrażnień. BasicLab stawia na bezkompromisową jakość. Do produkcji wykorzystuje zaawansowaną technologię i najlepsze surowce. Kosmetyki są poddawane badaniom na każdym etapie: w laboratorium, w niezależnych placówkach badawczych, a także przez cały zespół, co zapewnia skuteczność produktów. Formuły kosmetyków zostały stworzone w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko wystąpienia reakcji alergicznych i dopasować się do różnorodnych potrzeb nawet najbardziej wymagających skór.
Marka dba o relacje z konsumentami, edukując w zakresie składników aktywnych, kosmetyków i ich stosowania w myśl zasady, że skuteczna pielęgnacja to świadoma pielęgnacja. BasicLab pomaga budować udany związek ze skórą!
Marka podbiła serca konsumentek, a także influencerów. Doceniają oni zarówno transparentność i bezpośrednią formę komunikacji ze strony marki, jak i produkty – za bezpieczne i skuteczne formuły, oparte na wysokich stężeniach składników aktywnych, które są zawsze jasno komunikowane.
Twój zakres obowiązków
Uczestniczenie w strategicznych i rozwojowych projektach związanych z zarządzeniem naszą marką, a także w definiowaniu obszarów wzrostu dla BasicLab
Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny
Współpraca z kontrahentami zagranicznymi, uczestnictwo w targach zagranicznych promujących markę, przygotowanie prezentacji dla zagranicznych kontrahentów, opracowywanie materiałów w języku ANG oraz nadzór nad komunikacją marketingową w sklepie anglojęzycznym
Trade marketing, praca na planerze tradowym
Przygotowanie materiałów marketingowych oraz koordynacja produkcji materiałów do punktów sprzedaży
Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych
Rekomendowanie nowości, składników lub receptur zgodnych z aktualnymi trendami
Samodzielne prowadzenie i zarządzanie procesem wdrażania nowych produktów (NPD)
Opracowywanie i wdrażanie planów rozwoju dla zarządzanych kategorii/gam/produktów
Monitorowanie oraz analiza światowych i krajowych trendów rynkowych branży kosmetycznej
Tworzenie contentu dla wybranych kategorii/gam/produktów
Współpraca z agencjami, domami mediowymi i freelancerami
Opracowywanie analizy efektywności prowadzonych działań promocyjnych i komunikacyjnych
Analiza trendów rynkowych i danych sprzedażowych
Monitorowanie działań i aktywności marek konkurencyjnych
Przygotowanie i prowadzenia prezentacji marketingowych
Nadzorowanie budżetu marketingowego
Analizowanie wyników badań aparaturowych i konsumenckich, wyciąganie wniosków i tworzenie rekomendacji działań
Tworzenie raportów, wnioskowanie i przedstawianie rekomendacji
Prowadzenie projektów związanych z ochroną własności intelektualnej
Ścisła współpraca z laboratorium, działem logistyki, sprzedaży, IT oraz podwykonawcami (np. drukarniami)
Współpraca z ekspertami, instytucjami badawczymi i naukowymi
Współpraca z pozostałymi działami firmy
Nasze wymagania
Co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku Product Managera/Brand Manager
Doświadczenie w projektach NPD w branży kosmetycznej
Doświadczenie w zarządzaniu projektami
Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
Strategiczne spojrzenie i nastawienie na rozwój marki
Wiedza z zakresu opracowywania strategii komunikacji konsumenckiej i egzekucji w kanałach komunikacji takich jak digital, e-commerce, social media, TV
Znajomość narzędzi: Excel, PowerPoint
Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2
Mile widziane
Znajomość prawa patentowego
Pasja do świadomej pielęgnacji i znajomość rynku dermokosmetyków będzie dodatkowym atutem
Kreatywne podejście do zadań
Osobowość pozytywna, uprzejma, lubiąca pracę w Zespole
Wysokie poczucie estetyki
To oferujemy
Współtworzenie marki, którą kochają konsumentki, konsumenci oraz influencerki
Aktywny udział w rozwoju marki, pracę w firmie rozwijającej się w ekscytującym tempie
Dobrą atmosferę pracy, która bazuje na pozytywnych wartościach