Realizacja planów sprzedażowych, zarządzanie wzrostem sprzedaży i rentownością klientów w kanale e-commerce zgodnie z celami biznesowymi i budżetem
Tworzenie i wykonywanie rocznych planów biznesowych i planów promocyjnych z wykorzystaniem działań marketingowych, merchandisingowych, nowych możliwości
Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży w kanale e-commerce u podległych Klientów
Zarządzanie polityką cenową w rozwijanym kanale
Zarządzanie, kreowanie i utrzymywanie wysokiej jakości informacji produktowych
Monitorowanie działań konkurencji, a także wdrażanie nowych rozwiązań e-commerce
Nasze wymagania
Minimum 3-letnie doświadczenie w relacjach z klientami biznesowymi i sprzedaży w kanałach e-commerce, mile widziane w branży kosmetycznej/ FMCG/farmaceutycznej/chemicznej
Udokumentowane sukcesy w zarządzaniu Klientami w obszarze e-commerce, mile widziane doświadczenie w zarządzaniu kategoriami kosmetycznymi
Umiejętność budowy rocznych planów sprzedażowych dla podległych klientów
Kontrola budżetu klienta (mile widziane doświadczenie w zarządzaniu P&L)
Wysoka motywacja i proaktywna postawa ukierunkowana na rozwój biznesu
Wysoka umiejętność zrozumienia priorytetów biznesowych oraz swobody pracy w zmiennym środowisku
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Znajomość obszaru zarządzania informacją produktową i narzędzi np. PIM Core, Akeneo oraz narzędzi analitycznych Google Analytics, Hotjar, będzie dodatkowym atutem