Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab

Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab

Skuteczność oparta na wiedzy i doświadczeniu.
Nieustanny rozwój i osiąganie kolejnych sukcesów.
Siła kobiet i brak ograniczeń.

Brzmi jak plan na zawodowy rozwój i osiąganie kolejnych celów?

Do naszego Zespołu poszukujemy

Brand Manager’a/ Kierownika Marki

Dołącz do New Approach Sp. z o.o. - producenta i dystrybutora lovebrandu BasicLab!

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

Jako Kierownik Marki będziesz uczestniczyć w strategicznych i rozwojowych projektach związanych z zarządzeniem naszą marką, a także w definiowaniu obszarów wzrostu dla BasicLab.

W oferowanej roli będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych
  • Opracowywanie i wdrażanie planów rozwoju dla zarządzanych kategorii/gam/produktów
  • Samodzielne prowadzenie i zarządzanie procesem wdrażania nowych produktów (NPD)
  • Współpraca z Działem Sprzedaży w celu realizacji strategii biznesowych
  • Współtworzenie strategii oraz planowanie i zarządzanie kampaniami marketingowymi
  • Tworzenie harmonogramów na potrzeby wdrożeń nowych produktów czy kampanii
  • Tworzenie contentu dla wybranych kategorii/gam/produktów
  • Ścisłą współpracę z laboratorium, działem logistyki, sprzedaży, IT oraz podwykonawcami (np. drukarniami)
  • Współpracę z agencjami, domami mediowymi i freelancerami
  • Opracowywanie analizy efektywności prowadzonych działań promocyjnych i komunikacyjnych
  • Analiza trendów rynkowych i danych sprzedażowych
  • Monitorowanie działań i aktywności marek konkurencyjnych
  • Przygotowanie i umiejętność prowadzenia prezentacji marketingowych
  • Nadzorowanie budżetu marketingowego
  • Wspieranie Działu Eksportu
  • Ścisłą współpracę z innymi Zespołami marketingowymi
  • Zarządzanie zespołem PM

WYMAGANIA:

Rola Brand Managera jest dla Ciebie, jeśli posiadasz min. 3 letnie doświadczenie w brand marketingu na samodzielnym stanowisku, które zdobyłeś/aś w branży kosmetycznej lub farmaceutycznej (dermokosmetyki, suplementy diety, OTC). Dodatkowo:

  • Umiesz prowadzić jednocześnie kilka projektów, wiesz jak skutecznie zarządzać czasem, aby efektywnie zamknąć powierzone zadanie w terminie
  • Masz wiedzę z zakresu opracowywania strategii komunikacji konsumenckiej i egzekucji w kanałach komunikacji takich jak digital, e-commerce, social media, TV
  • Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i/lub zespołem projektowym
  • Łączysz zdolność myślenia analitycznego ze strategicznym spojrzeniem i nastawieniem na rozwój biznesu
  • Masz doświadczenie i umiejętność łączenia dogłębniej znajomości konsumenta, przekładanie tego na realne rozwiązania dla marki (komunikacja oraz zarządzanie portfolio marki)
  • Dobrze czujesz się w sytuacjach ekspozycji, posiadasz umiejętność wywierania pozytywnego wpływu na innych i inspirowania
  • Jesteś kreatywny/a i masz poczucie estetyki
  • Sprawnie posługujesz się narzędziami analitycznymi oraz pakietem MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)
  • Płynnie posługujesz się językiem angielskim

OFERUJEMY:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub inną preferowaną przez kandydata formę umowy
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Przyjazną, sprzyjającą wszechstronnemu rozwojowi atmosferę pracy w dynamicznie rosnącej organizacji
  • Karta Multisport
  • Prywatna opieka medyczna
  • Elastyczny czas pracy
  • Atrakcyjne warunki płacowe

CV prześlij na email: rekrutacja@basiclab.pl

Oferty pracy
 reklama