Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab
Skuteczność oparta na wiedzy i doświadczeniu.
Nieustanny rozwój i osiąganie kolejnych sukcesów.
Siła kobiet i brak ograniczeń.
Brzmi jak plan na zawodowy rozwój i osiąganie kolejnych celów?
Do naszego Zespołu poszukujemy
Brand Manager’a/ Kierownika Marki
Dołącz do New Approach Sp. z o.o. - producenta i dystrybutora lovebrandu BasicLab!
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Jako Kierownik Marki będziesz uczestniczyć w strategicznych i rozwojowych projektach związanych z zarządzeniem naszą marką, a także w definiowaniu obszarów wzrostu dla BasicLab.
W oferowanej roli będziesz odpowiedzialny/a za:
- Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych
- Opracowywanie i wdrażanie planów rozwoju dla zarządzanych kategorii/gam/produktów
- Samodzielne prowadzenie i zarządzanie procesem wdrażania nowych produktów (NPD)
- Współpraca z Działem Sprzedaży w celu realizacji strategii biznesowych
- Współtworzenie strategii oraz planowanie i zarządzanie kampaniami marketingowymi
- Tworzenie harmonogramów na potrzeby wdrożeń nowych produktów czy kampanii
- Tworzenie contentu dla wybranych kategorii/gam/produktów
- Ścisłą współpracę z laboratorium, działem logistyki, sprzedaży, IT oraz podwykonawcami (np. drukarniami)
- Współpracę z agencjami, domami mediowymi i freelancerami
- Opracowywanie analizy efektywności prowadzonych działań promocyjnych i komunikacyjnych
- Analiza trendów rynkowych i danych sprzedażowych
- Monitorowanie działań i aktywności marek konkurencyjnych
- Przygotowanie i umiejętność prowadzenia prezentacji marketingowych
- Nadzorowanie budżetu marketingowego
- Wspieranie Działu Eksportu
- Ścisłą współpracę z innymi Zespołami marketingowymi
- Zarządzanie zespołem PM
WYMAGANIA:
Rola Brand Managera jest dla Ciebie, jeśli posiadasz min. 3 letnie doświadczenie w brand marketingu na samodzielnym stanowisku, które zdobyłeś/aś w branży kosmetycznej lub farmaceutycznej (dermokosmetyki, suplementy diety, OTC). Dodatkowo:
- Umiesz prowadzić jednocześnie kilka projektów, wiesz jak skutecznie zarządzać czasem, aby efektywnie zamknąć powierzone zadanie w terminie
- Masz wiedzę z zakresu opracowywania strategii komunikacji konsumenckiej i egzekucji w kanałach komunikacji takich jak digital, e-commerce, social media, TV
- Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i/lub zespołem projektowym
- Łączysz zdolność myślenia analitycznego ze strategicznym spojrzeniem i nastawieniem na rozwój biznesu
- Masz doświadczenie i umiejętność łączenia dogłębniej znajomości konsumenta, przekładanie tego na realne rozwiązania dla marki (komunikacja oraz zarządzanie portfolio marki)
- Dobrze czujesz się w sytuacjach ekspozycji, posiadasz umiejętność wywierania pozytywnego wpływu na innych i inspirowania
- Jesteś kreatywny/a i masz poczucie estetyki
- Sprawnie posługujesz się narzędziami analitycznymi oraz pakietem MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)
- Płynnie posługujesz się językiem angielskim
OFERUJEMY:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub inną preferowaną przez kandydata formę umowy
- Niezbędne narzędzia pracy
- Przyjazną, sprzyjającą wszechstronnemu rozwojowi atmosferę pracy w dynamicznie rosnącej organizacji
- Karta Multisport
- Prywatna opieka medyczna
- Elastyczny czas pracy
- Atrakcyjne warunki płacowe
CV prześlij na email: rekrutacja@basiclab.pl
Oferty pracy