Od 6 maja rozpocznie się proces stopniowego zamykania oddziału. Podjęte działania będą miały wpływ na działalność zarówno sprzedaży online, aplikacji mobilnej, jak i funkcjonowania wszystkich sklepów stacjonarnych Sephora w całej Korei Południowej.
Należący do grupy LVMH podmiot zadebiutował na koreańskim rynku kosmetycznym w 2019 roku. Jego pierwszym ruchem było uruchomienie flagowego salonu stacjonarnego w dzielnicy Gangnam w południowej części Seulu. Następnie rozszerzył on sprzedaż stacjonarną o pięć kolejnych punktów rozmieszczonych na terenie stolicy Korei Południowej.
Jak się jednak okazało, Sephora napotkała znaczne utrudnienia w rozwoju swojej działalności na rynku. Ich powodem byli silni lokalni gracze. Między innymi CJ Olive Young – detalista posiadający w całym kraju ponad 1,3 tys. sklepów stacjonarnych.
Obecnie Sephora prowadzi sprzedaż detaliczną na 35 rynkach. W samym regionie Azji i Pacyfiku posiadając swoje oddziały między innymi w Chinach, Australii oraz Tajlandii.